دیدار اعضا هیئت ورزشهای همگانی مسجدسلیمان با فرماندار به مناسبت هفته دولت

عصر مسجدسلیمان // دیدار اعضا هیئت ورزشهای همگانی شهرستان مسجدسلیمان  با فرماندار شهرستان به مناسبت هفته دولت با همکاری امور بانوان اداره ورزش و جوانان روز شنبه ۹۷/۰۶/۰۵در محل فرمانداری برگزار شد. در ابتدای این جلسه سرپرس ...

عصر مسجدسلیمان // دیدار اعضا هیئت ورزشهای همگانی شهرستان مسجدسلیمان  با فرماندار شهرستان به مناسبت هفته دولت با همکاری امور بانوان اداره ورزش و جوانان روز شنبه ۹۷/۰۶/۰۵در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست هیئت ورزش های همگانی سرکار خانم صفرنژاد ضمن گرامیداشت هفته دولت و همچنین ارائه بولتن چهار ماه اول سال ۹۷ ، گزارش عملکرد هیئت و برنامه های آتی خود اظهار نمود: از فرماندار انتظار میرود در مورد مصوبه ای که وزیر نفت جهت کاهش حمایت از هیئت های ورزشی ابلاغ نمود تلاش خود را انجام دهد تا این قانون برای هیئتهای ورزشی در شهرستان مسجدسلیمان برداشته شود، در همین راستا نماینده محترم شهرمان نیز با رایزنی های متعدد  در حال تلاش جهت ملغی نمودن این مصوبه میباشند.

سرپرست هیئت ورزشهای همگانی با ارائه برنامه های آتی هیئت افزود :با توجه به حجم گستره فعالیت های هیئت ورزش های همگانی در سطح شهرستان از فرماندار محترم درخواست پیگیری جهت همکاری اکثر نهادها را داریم .

وی اضافه کرد : هیئت ورزش های همگانی مسجدسلیمان هم در بعد همگانی و هم در بعد قهرمانی فعالیت میکند به طوری که کمیته هایی چون پیلاتس ، ایروبیک و یوگا و فریزبی چندین مقام را در سطح استان کسب نمودند به همین منظور مکانی جهت تاسیس خانه  یوگا مخصوص ورزشکاران این رشته در مسجدسلیمان به شدت احساس میشود‌.

در ادامه گورویی فرماندار مسجدسلیمان طی سخنانی بیان نمود : علی رغم بالابودن سطح فرهنگی مردم در شهرستان حرکت گروهی و جمعی بسیار ضعیف میباشد که یکی از راهکارهای مهم آن ایجاد موج عظیم فعالیتهای ورزش های همگانی در شهرستان میباشد.

وی افزود : باید از ظرفیت های هیئت همگانی جهت برگزاری ورزش های صبحگاهی ، شامگاهی و ایجاد جاده سلامت بیشتر استفاده شود.

سپس فرماندار مسجدسلیمان جهت اختصاص سالن یوگا و نیز دیدار اعضا هیئت با شهردار پیگیری های لازم را انجام داد.

در خاتمه برنامه سرپرست هیئت همگانی با اهدا لوح سپاس از فرماندار و همچنین مسئول کمیته های بانوان تقدیر نمود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: