پیام شهردار گلگیر به مناسبت روز ملی شوراها

  عصر مسجدسلیمان // همزمان با فرارسیدن ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، شهردار گلگیر با صدور پیامی این روز را تبریک گفت.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن پیام به شرح ذیل می باشد:   بسم الله الرحمن الر ...

 

عصر مسجدسلیمان // همزمان با فرارسیدن ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، شهردار گلگیر با صدور پیامی این روز را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

« وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَ مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ »

 

شوراها از مظاهر مشاركت مردمى و براى تسهیل امور مردم است.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 

سپاس و ثنای بی حد برخالقی كه به لطف استقرار مستحكم نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران و در راستاي احترام و اكرام به شخصيت و هويت انسان و مردم عزيز ايران ، نهادی به نام شورای اسلامی در اين كشور پا به عرصه مديريت های شهری و محلی گذاشت ، نهاد مقدسی كه شالوده اش ريشه در قرآن و مبانی دين مبين اسلام داشته و مشورت را يكی از اركان مهم سلامت تصميم گيريها ميداند.

 

بی شک در نظام شوراها، مشارکت در اداره امور شهر بخصوص تدوین چشم اندازها و خط مشی های محلی نقش قابل توجهی دارد که نظارت و تصمیم گیری بر عملکرد و دفاع از حقوق شهروندان از وظایف این نهاد است.

 

از این رو “روز شوراها” فرصتی است تا از تلاش های ارزنده خادمان مردم در شورای اسلامی که یک نهاد مدنی اجتماعی بر خواسته از بطن جامعه است و همواره در پی احقاق حق و توسعه و عمران و آبادانی شهر می باشد قدر دانی نمود.

 

اینجانب اين روز با شکوه را به همه‌ی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به‌ ويژه به اعضای محترم شورای اسلامی شهر گلگیر که با وظيفه‌ شناسی، همدلی و همزبانی در حل مشکلات شهر تلاش می‌نمايند و با امانت و کفايت برای نيل به جامعه‌ی شهروند مدار خالصانه کوشش می‌نمايند، تبريک و تهنيت عرض می نمایم.

 

میلاد امامی شهردار گلگیر

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: