دانشکده پرستاری شهرستان مسجدسلیمان افتتاح شد + تصاویر

  عصر مسجدسلیمان // با حضور علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، پیمان مولایی فرماندار، دکتر احمد فخری دبیر شورای گسترش رشته های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر یاسر جلیلی مدی ...

 

عصر مسجدسلیمان // با حضور علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، پیمان مولایی فرماندار، دکتر احمد فخری دبیر شورای گسترش رشته های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر یاسر جلیلی مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان، علیرضا هیهاوند مدیر شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دانشکده پرستاری شهرستان مسجدسلیمان افتتاح شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر یاسر جلیلی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در مراسم افتتاح این دانشکده ضمن تقدیر از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، وزارت بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مسئولان شهرستان مبلغ تجهیزات و بازسازی این دانشکده را ۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اعتبار تجهیزات آن توسط وزارت بهداشت و درمان و اعتبار بازسازی نیز توسط وزارت نفت تامین شده است.

 

دکتر جلیلی ادامه داد: از مهرماه امسال دانشکده علوم پزشکی اقدام به جذب ۲۵ دانشجو خواهد کرد.

 

وی افتتاح دانشکده پرستاری را اقدامی بزرگ و ارزشمند خواند و گفت: هم اکنون این بنا به مساحت ۵۵۰ متر مربع در دو طبقه با تجهیزات آموزشی، میزبان دانشجویان در رشته‌ی پرستاری است و با افزودن رشته های دیگر مثل فوریت های پزشکی، اتاق عمل و… در آینده شرایط راه اندازی دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی فراهم خواهد شد…

 

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خوشحالم از این که یکی از آرزوهای دیرینه مردم از سوی وزارت بهداشت و درمان محقق شده است.

 

وی ادامه داد: عزیزان پیش از من نیز این مسئله را دنبال کرده بودند که خوشبختانه امسال نهایی شد و این اتفاق بزرگ یک قدم جهت توسعه حوزه بهداشت و درمان خواهد بود که امیدواریم شاهد تداوم این کار ارزشمند باشیم.

 

ورناصری ادامه داد: در طول سه چهار سال اخیر اقدامات خوبی در این حوزه برداشته شد که ارزشمندترین اقدام وزارت بهداشت و درمان اقدام به ساخت سه بیمارستان در هفتکل، اندیکا و بیمارستان جدید نفت مسجدسلیمان می باشد. همچنین نزدیک به ۵۶ پزشک و متخصص و ۲۰۰ کادر درمانی به بیمارستان های مسجدسلیمان، لالی و بیمارستان محلی هفتگل اضافه شده است ضمن آن که به همت دولت سیزدهم ساخت درمانگاه ۲۴ ساعته تامین اجتماعی با ۱۵ هزار جامعه آماری نیز بزودی کلید خواهد خورد.

 

ورناصری ادامه داد:در کنار این کارهای ارزشمند تبدیل ساختمان بیمارستان قدیم ۲۲ بهمن و تبدیل آن به مرکز جامع بیماری های خاص از دیگر اقدامات انجام شده بود که باعث گردید منطقه کلگه از وضعیت رکود خارج شود.

 

وی گفت: بر خلاف بعضی از دوستان که هنوز نیامده می خواهند عهده دار همه چیز شوند در مجموع حدود ۲۶۲ میلیارد تومان پروژه های بهداشتی و درمانی در ۴ حوزه اجرا و یا در حال اجرا می باشد که سهم مسجدسلیمان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان و نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان اعتبارات تجهیزاتی داشتیم که در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی قرار گرفته است…

 

دکتر احمد فخری دبیر شورای گسترش رشته های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز گفت: امروز روز خجسته ای برای مردم مسجدسلیمان است که با تلاش دانشگاه جندی شاپور اهواز و نماینده فعلی و گذشته شهرستان مسجدسلیمان مجوز دانشکده دریافت و امروز شاهد افتتاح رسمی دانشکده پرستاری مسجدسلیمان هستیم.

 

وی گفت: تلاش خواهیم کرد علاوه بر رشته پرستاری رشته های دیگر به این دانشکده اضافه تا زمینه ارتقا به دانشکده علوم پزشکی فراهم گردد و انتظار می رود در این رابطه مسئولان شهرستان در بحث تجهیزات همکاری های لازم را داشته یاشند.

 

لازم به ذکر است دانشکده پرستاری در منطقه کلگه جنب بیمارستان قدیم ۲۲ بهمن که پیش از این به عنوان مجتمع عالی سلامت فعالیت می کرد از مهرماه امسال با جذب دانشجو فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: