تقدیر و تشکر رئیس ستادهای مردمی و معین آیت الله رئیسی در شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا از رئیس اداره ورزش وجوانان مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // رئیس ستاد مردمی و معین آیت الله رئیسی در شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا طی پیامی از زحمات محسن شهنی فیض رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان بابت حمایت بی شائبه از ورزشکاران شهرستان مسجدسلی ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس ستاد مردمی و معین آیت الله رئیسی در شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا طی پیامی از زحمات محسن شهنی فیض رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان بابت حمایت بی شائبه از ورزشکاران شهرستان مسجدسلیمان و اجرا نمودن اهداف دولت سیزدهم تقدیر و تشکر نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در این پیام آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

برادر ارجمند جناب آقای محسن شهنی فیض ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان

 

اندیشه و تلاش خدمت گذاران صدیق و خدمت بی منت به مردم ردای پر افتخاریست بر دوش خدمتگزاران خداجو، تا خویش را وقف آنانی کنند که در اندیشه والای رهبرشان ولی نعمتند ، عشق به مردم ، آنجا که با خدمت صادقانه پیوند می خورد پاداشی جز در پیشگاه پروردگار متعال نداشته و این خدمت صادقانه هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.

 

ورزشکاران فهیم و قدرشناس شهر مسجدسلیمان مدتی است است که شاهد خدمات ارزشمند حضرتعالی جهت توسعه ورزش این شهرستان هستند.

 

بر خود واجب میدانیم از زحمات بی دریغ ، شبانه روزی ، بی منت و خستگی ناپذیر جنابعالی که بی تردید در طول مسئولیت خود توانمندی و شایستگی خود را بیش از پیش نشان داده و با جان و دل به جامعه ورزش مسجدسلیمان خدمت نموده اید نهایت تشکر را داشته باشیم و برای شما در ادامه راه آرزوی توفیق می نماییم.

 

امیدواریم کما فی السابق با حضور و تدبیر حضرتعالی به عنوان تصمیم گیرنده مجموعه ورزش شهرستان مسجدسلیمان ، بیش از پیش شاهد تحولات مثبت در این حوزه باشیم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: