مراسم روزجهانی کار و تجلیل از مقام کارگر در مسجدسلیمان برگزار شد

  عصر مسجدسلیمان // مراسم گرامی داشت روزجهانی کار و تجلیل از مقام کارگر با مشارکت و پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، این مراسم صبح امروز و با حضور ...

 

عصر مسجدسلیمان // مراسم گرامی داشت روزجهانی کار و تجلیل از مقام کارگر با مشارکت و پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، این مراسم صبح امروز و با حضور فرماندار- امام جمعه موقت – فرمانده سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان – فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان – مدیران دوایر دولتی و کارگران بخش های مختلف دولتی و خصوصی در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه مرکزی نفت برگزار شد.

 

امام جمعه موقت مسجدسلیمان طی سخنانی با گرامی داشت این روز گفت: روز کارگر، روز ارج نهادن به مقام عزیزانی است که بخش عمده ای از رفاهیات جامعه مدیون تلاش ها و زحمات آنها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین بهزاد داودی افزود: نیمی از جمعیت کشور از کارگران و اعضای خانواده آنها تشکیل شده که این فراوانی جمعیت نشان دهنده اهمیت این قشر زحمت کش و لزوم توجه بیش از پیش مسئولان به حل مشکلات آنها می باشد.

 

وی با اشاره به توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مشکلات کارگران، خطاب به مدیران و مسئولان بخش دولتی و خصوصی گفت: تأمین امنیت شغلی و خدمتی،کاهش فاصله طبقاتی و حذف تبعیض های اداری از جمله دغدغه های اصلی امروز کارگران عزیز است که می بایست از سوی شما تصمیم گیرندگان و کارفرمایان به خوبی رصد و راه های رفع این دغدغه ها که موجب افزایش راندمان کاری و جهش تولید و زمینه برقراری و تحقق شعار امسال می شود، شناسایی و اجرایی گردد.

 

فرمانده سازمان بسیج کارگری سپاه ولی عصر(عج) خوزستان نیز طی سخنانی با اشاره به ۱۴۰۰۰ شهید کشوری و ۱۱۰۰ شهید خوزستان در زمینه کار و تولید، نقش کارگر را در تحولات اجتماعی قبل،حین و بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بسیار پررنگ و اثربخش توصیف کرد و گفت: کارگران پیش از انقلاب در کنار امام به مبارزه با رژیم ستمشاهی پهلوی پرداختند و در اوج مبارزات با اعتصابات گسترده موجب شدند تا رژیم فاسد پهلوی زودتر به پایان حیات سیاسی اش برسد.

 

سرهنگ سید ابراهیم احمدی فر همچنین به نقش کارگران در دفاع مقدس و رویدادهای پس از آن پرداخت و گفت: این قشر زحمت کش از ابتدا پای در رکاب ولایت بوده و شهیدان گرانقدری از این قشر چه در دوران دفاع مقدس و چه در قضایای دفاع از حرم تقدیم انقلاب شدند.

 

در پایان این مراسم از تعدادی از کارگران بسیجی و نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان از جمله: آقایان حسین اکبری( اداره حراست ) – مسعود آذرباد ( اداره ترابری) – رضا موری زاده ( اداره نگهداری و تعمیرات )– کیامرث عالی پور ( پایگاه مقاومت بسیج مرکزی ) – شهرام ماندنی زاده ( اداره خدمات مهندسی )– رضا حفیظ کهیش ( امور ورزش )– حمید کی منش ( اداره خدمات اداری اجتماعی ) – سجاد کریمی ( اداره حراست ) و بیلر ابولپور ( بهداشت و درمان صنعت نفت) جمعی پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: