پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان مسجدسلیمان به مناسبت روز معلم

  عصر مسجدسلیمان // رئیس دانشگاه فرهنگیان مسجدسلیمان با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام بدین شرح است :   بسم الله الرحمن الرحیم   اگر فره ...

 

عصر مسجدسلیمان // رئیس دانشگاه فرهنگیان مسجدسلیمان با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اگر فرهنگ اسلامی بر جامعه ای حاکم باشد، همه ی مردم باید خود را مدیون معلم بدانند.

(مقام معظم رهبری “حفظه الله تعالی”)

 

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه(شهید مرتضی مطهری) و آغازین روز هفته بزرگداشت مقام معلم ، یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین ، در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه، زیباترین جلوه های سوختن و ساختن در عرصه تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و دانش ، اخلاق و دانایی ، ادب و اندیشه زینت بخشیده اند.

 

معلم زمینه ساز ، به وجود آورنده، تقویت کننده، شتاب دهنده و تکمیل کننده تمام ارزش های مطلوب یک کشور است و هر جا نشانه ای از خوبی است، معلمِ خوبی، زمینه ساز آن بوده است.

 

بی تردید دست یابی به افتخارات علمی مرهون فراهم آوردن زمینه‌های تربیت معلمانی خلاق، فکور، ارزشمدار و تامین فضایی احترام آمیز متناسب با شان والای معلمان است.

 

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای ایران اسلامی به ویژه اساتید برجسته و فرزانه ، معلمان و فرهنگیان، دانشجو معلمان و مهارت آموزان که دلسوزانه، متعهدانه و صبورانه در انجام وظایف خود در تلاش هستند تبریک عرض نموده ، توفیقات روز افزون این عزیزان را در خدمت به رشد و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم.

 

رسول ورناصری رئیس دانشگاه فرهنگیان (مرکز مهارت آموزی شهید مطهری) شهرستان مسجدسلیمان

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: