ارائه خدمات به بیش از ۲۵ هزار مراجعه کننده در ایام نوروز 

  عصر مسجدسلیمان // مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از  ارائه خدمات به بیش از ۲۵ هزار مراجعه کننده در ایام نوروز خبر داد‌.   دکتر یاسر جلیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان اظهار داشت: خوشب ...

 

عصر مسجدسلیمان // مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از  ارائه خدمات به بیش از ۲۵ هزار مراجعه کننده در ایام نوروز خبر داد‌.

 

دکتر یاسر جلیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان اظهار داشت: خوشبختانه با تمهیدات بسیار مناسبی که در شهرستان جهت ارائه خدمات مناسب به مراجعین در ایام نوروز ۱۴۰۳ انجام شد خدمات ارزنده و قابل توجهی به شهروندان ارائه گردید و آمادگی لازم در بخش‌های درمانی بیمارستان ۲۲بهمن شهرستان اعم از  سی تی اسکن، داخلی، اطفال ، دیالیز، تالاسمی ، روان‌پزشکی، سونوگرافی ، ام آر آی ، آزمایشگاه ، جراحی ، آی سی یو ، سی سی یو ، فیزیوتراپی ، زنان و زایشگاه  ، درمانگاه‌های شبانه‌روزی ،  عمومی ، تالاسمی و داروخانه‌ها صورت پذیرفت.

 

وی به تشریح فعالیت این مجموعه در تعطیلات نوروز پرداخت و افزود: بیش از ۲۵ هزار مورد در نیمه اول فروردین سال جاری مراجعه به بیمارستان صورت گرفته  که از این تعداد در طول این مدت بیش از ۹۳ هزار خدمت به شهروندان  انجام شده است .

 

دکتر جلیلی در پایان با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما بر این است که با تجهیز نمودن و فعال نگه داشتن اتاق های عمل این بیمارستان از اعزام بیمار به مرکز استان حتی الامکان خودداری کنیم ، تصریح کرد : در نیمه اول فروردین  مجموع  ۲۶۳ مورد عمل جراحی در تخصص های مختلف از قبیل ارتوپدی  ، زنان و زایمان ، جراحی ، مغز و اعصاب ، ارولوژیست ، اطفال و طب اورژانس توسط پزشکان  متخصص این مجموعه در ایام نوروز انجام گردیده و جا دارد از زحمات این عزیزان قدردانی نماییم .

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: