پیام تبریک شهردار عنبر به مناسبت فرارسیدن روز معلم

  عصر مسجدسلیمان // شهردار عنبر به مناسبت فرارسیدن روز معلم پیامی صادر کرد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در  پیام شاپور حاجی پور آمده است :   بسم ا… الرحمن الرحیم اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَ ...

 

عصر مسجدسلیمان // شهردار عنبر به مناسبت فرارسیدن روز معلم پیامی صادر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در  پیام شاپور حاجی پور آمده است :

 

بسم ا… الرحمن الرحیم

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ اقْرَأْ وَرَبُّکَ الْأَکْرَمُ الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ

 

١٢ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در رشد و توسعه ی تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل داشت و در طول عمر با برکت خویش همواره یاری گر و راهنمای جریان پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 

روز معلم، یادآور هدایت های پیامبران،اولیای الهی و بزرگان دین است،که از لحظه خلقت بشر تا کنون مسیر هدایت و سعادت را بر همگان روشن کرده اند.

 

روز معلم یادآور شکوه و عظمت مردان و زنان پاکباخته ای است،که در طول تاریخ ، در عرصه تعلیم و تربیت ، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند.

 

اینک در‌آستانه روز بزرگداشت مقام شامخ معلم با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید، استاد مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی، فرارسیدن نکوداشت مقام معلم را به فرهنگیان و معلمان اندیشمند، فهیم، پر‌تلاش و دلسوز شهرستان مسجدسلیمان به ویژه جامعه فرهنگی شهر عنبر تبریک عرض می‌نمایم و به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» و به افتخار جایگاه رفیع معلمی‌ مراتب سپاس و قدردانی خویش را از تلاش‌های دلسوزانه کلیه فرهنگیان ارجمند به‌عمل می آورم و آرزوی سلامتی و موفقیت را در سنگر علم و دانش، برای کلیه عزیزان از خداوند متعال خواستارم.

 

شاپور حاجی پور شهردار عنبر

 

نام:

ایمیل:

نظر: