نشست رسانه ای فرماندار مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت هفته دولت نشست مطبوعاتی فرماندار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه شهرستان روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۳ برگزار شد. در ابتدای نشست گورویی فرماندار مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت هفته دولت و همچنین تشکر از اصحاب رس ...

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت هفته دولت نشست مطبوعاتی فرماندار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه شهرستان روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۰۳ برگزار شد.

در ابتدای نشست گورویی فرماندار مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت هفته دولت و همچنین تشکر از اصحاب رسانه جهت کمک به تعامل بین مسئولین و مردم اظهار نمود : اقداماتی که امسال در بخشهای مختلف مسجدسلیمان صورت گرفت در ۴۰ سال گذشته بی سابقه و کم نظیر بوده است. از محل اعتبارات ارزش افزوده برای روستاهای فاقد دهیاری حدود ۲میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ،کار عمرانی صورت گرفته که در چهل سال پس از انقلاب بی نظیر بوده است.

گورویی ادامه داد :در بخش گلگیر طی تفاهم نامه با آبفا روستایی ، عملیات اصلاح شبکه آب در ۴ روستا آغاز گردید، همچنین در ۱۹ روستای بخش گلگیر با اعتبار ۷۳۰ میلیون تومان عملیات بهسازی آغاز شده است که به مهاجرت معکوس در این مناطق کمک میکند.

فرماندار مسجدسلیمان بیان نمود : در بخش مرکزی عملیات اصلاح شبکه آب ۸ روستا و در بخش عنبر ۳ روستا در پایان سال ۹۷ به اتمام خواهد رسید.

وی افزود : یکی دیگر از اقدامات مهمی که صورت گرفت تعیین محدوده روستاها به منظور جلوگیری از تصرفات غیرقانونی و ساخت وساز غیرمجاز بوده است.

گورویی اضافه کرد: در حوزه آب شهری در مناطق مرادآباد ۱۲ کیلومتر، در کلگه ۱۰ کیلومتر و در شیخ ۵ کیلومتر اصلاح شبکه آب صورت گرفته است همچنین در ارتباط با جاده مسجدسلیمان به ایذه از مجموع ۴۰ کیلومتر ،۲۶ کیلومتر عملیات آسفالت انجام شد و قسمت قابل توجهی از ۱۴ کیلومتر دیگر زیرسازی صورت گرفت.

وی همچنین در حوزه عمران بیان کرد : امسال اعتبارات عمرانی قابل توجهی به شهرداری تزریق شد که عملیات احداث بلوار دوم ، پل داریوش محمدی ، عملیات فاز دوم پارک یازده هکتاری ، ۱۰۵ هزارمتر مربع عملیات زیرسازی و آسفالت از جمله آنها میباشد، همچنین  در شهرک ولیعصر اعتباری بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان جهت بهسازی آن تخصیص داده شد که شبکه آب این شهرک به صورت کامل اصلاح شد.

گورویی در حوزه اشتغال شهرستان گفت : امسال دولت تدابیر متفاوتی را جهت اشتغال اتخاذ نمود، ۳۵۴ طرح اشتغال در سطح شهرستان مصوب شد که بیش از ۱۹۷ طرح در استان تایید شده است.

وی در پایان ضمن تشکر از نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و همچنین امام جمعه شهرستان افزود :به لطف خدا مسجدسلیمان در مسیر توسعه قرار گرفته است که امیدوارم با همدلی همه اقشار سبب تعالی و رونق آن گردد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: