آیین داوری مسابقه طراحی دروازه های ورودی شهر توسط شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد / اعلام اسامی نفرات منتخب فراخوان طراحی

عصر مسجدسلیمان // آیین داوری مسابقه طراحی دروازه های ورودی شهرستان مسجدسلیمان به همت روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان با حضور هیئت داوران در حضور حراست شهرداری و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه روز دوشنبه ۹۷/۰۴/۱۱ در دفتر ش ...

عصر مسجدسلیمان // آیین داوری مسابقه طراحی دروازه های ورودی شهرستان مسجدسلیمان به همت روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان با حضور هیئت داوران در حضور حراست شهرداری و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه روز دوشنبه ۹۷/۰۴/۱۱ در دفتر شهرداری مرکزی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری عصر مسجدسلیمان این مسابقه با ارائه ۳۰ طرح از علاقه مندان به شهرسازی و معماری مسجدسلیمان با داوری هیئت داوران به اسامی : شهام سلیمانی شهردار، فرضعلی علیجانی رئیس شورای اسلامی شهر، ارسلان آزادی فر عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان، علیرضا تقی زاده مسئول مسکن و شهرسازی آبادان، عبدالله جمالی عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان و شهرام امید به عنوان ناظر برگزاری فراخوان برگزار شد.

در پایان مسابقه شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت : بیش از ۳۰ عنوان طرح به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که طرحهای بسیار خوبی بودند و از همه افرادی که با ارسال آثار خود در فراخوان شهرداری شرکت کردند صمیمانه تشکر میکنم.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از جلسه طرحهای ارائه شده توسط اساتید محترم و داورها مورد بررسی قرار نمودیم و بر روی نقطه نظراتی که هیئت داوران داشتند و علی رغم زحمات شرکت کنندگان محترم نتوانستیم طرحی را که منطبق با ایده های کارآمد و شاخص های مناسب جهت شناسایی شهر مسجدسلیمان در ابتدای ورود به شهر جهت ایجاد در دروازه ورودی، انتخاب نمائیم. اما سعی کردیم اگر برنده ای در این فراخوان نداشتیم سه طرح برتر که توسط هیئت داوران تعیین شد، به عنوان طرحهای منتخب جهت تقدیر به عنوان رتبه های اول تا سوم این فراخوان معرفی کنیم.

شهردار مسجدسلیمان گفت: در ادامه امیدواریم دوستان معمار و شهرساز در مرحله دوم این فراخوان با تلاش جدی تری وارد این مسابقه شوند و ان شاء الله با تلاش جدی تر ایده و طرح مناسبی برای دروازه های ورودی شهر مسجدسلیمان با شاخص هایی که مدنظر شهرداری است انتخاب کنیم.

شایان ذکر است اسامی افراد منتخب به شرح ذیل اعلام می گردد:

۱- جناب آقای مهدی شهبازی اوروند به عنوان رتبه اول، با کد شناسایی ۹۷GD12AB با تعداد ۵ رای

۲- سرکار خانم رعنا رحمانی پیانی به عنوان رتبه دوم، با کد شناسایی ۹۷GD32A با تعداد ۵ رای

۳- سرکار خانم سعیده جلیلی به عنوان رتبه سوم، با کد شناسایی ۹۷GD19AB با تعداد ۲ راًی

 

نام:

ایمیل:

نظر: