مهار آتش سوزی درختان با همت آتش نشانان نفت و گاز مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // آتش سوزی صبح امروز درمنطقه فاز ۲ هشت بنگله شهر مسجدسلیمان با حضور نیروهای آتش نشان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مهار و خاموش شد . رییس اداره ایمنی ، آتش نشانی و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و ...

عصر مسجدسلیمان // آتش سوزی صبح امروز درمنطقه فاز ۲ هشت بنگله شهر مسجدسلیمان با حضور نیروهای آتش نشان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مهار و خاموش شد .

رییس اداره ایمنی ، آتش نشانی و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت : ساعت ۵۳/۹ صبح امروز وقوع یک فقره آتش سوزی در منطقه وسیعی از فضای سبز و درختان واقع در منطقه فاز ۲ فرهنگیان به ایستگاه آتش نشانی نفت اطلاع داده شد .

به گزارش خبرگزاری عصر مسجدسلیمان ، سهراب ترکیان افزود : در کمترین زمان ممکن تیم عملیاتی این اداره مشتمل بر ۲دستگاه خودروی اطفای آتش و ۴ دستگاه تانکر آب رسان با حضور ۱۰ نفر از پرسنل این اداره ومشارکت ادارات حراست ، بهره برداری و ترابری در محل حادثه که مشرف بر چاه f3 می باشد حضور پیدا کردند .

وی ادامه داد : در این عملیات که علیرغم وزش شدید باد و گرمای هوا که موجب کندی مهار آتش سوزی می شد تیم عملیاتی این شرکت موفق شد در ساعت ۱۲ این آتش سوزی را که از شدت و وسعت زیادی برخوردار بود را مهار و از سرایت آتش به سایر درختان و فضای سبز منطقه جلوگیری نماید هرچند که متأسفانه در این حادثه تعداد زیادی از درختان و فضای سبز در آتش سوختند و از بین رفتند ولی خوشبختانه به هیچ یک از نیروهای حاضر در عملیات یا سایر شهروندان آسیبی وارد نشد .

رییس HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تصریح کرد : علیرغم نزدیکی منازل مسکونی به محل حادثه ، با سرعت عمل نیروهای عملیاتی حاضر در محل از سرایت آتش به منازل مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری بعمل آمد .
ترکیان خاطر نشان کرد که در این عملیات تیم هایی از آتش نشانی شهرداری و پرسنل ادارات گاز ، حفاظت محیط زیست ، ، برق ،نیروی انتظامی و پایگاه شهید آسیایی هوانیروز ضمن حضور در محل حادثه در خاموش کردن این آتش سوزی کمک شایانی نمودند .

نام:

ایمیل:

نظر: