بازدید سرپرست شهرداری به همراه جمعی از اصحاب رسانه و مطالبه گران مسجدسلیمان از روند اجرای پروژه های شهری

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری به همراه جمعی از اصحاب رسانه و مطالبه گران مسجدسلیمان از آخرین وضعیت اجرای پروژه های شهری بازدید نمودند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، روح الله جلیلی طی این بازدید اظهار داشت: طی م ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری به همراه جمعی از اصحاب رسانه و مطالبه گران مسجدسلیمان از آخرین وضعیت اجرای پروژه های شهری بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، روح الله جلیلی طی این بازدید اظهار داشت: طی مکاتبه با فرمانداری مسجدسلیمان مقرر شد شهرداری مسجدسلیمان نسبت به احداث ۸ بوستان در نقاط مختلف شهرستان ، طی یک ماه اقدام نماید تا این بوستانها در دهه فجر به بهره برداری برسند.

وی افزود : این بوستانها با توجه به تراکم جمعیتی در مناطق بی بیان، مراد آباد ، نمره ۱۱، دره گل گیری ها و … قرار دارند که بخشی از عملیات احداث آنها بر عهده نیروهای شهرداری و بخشی دیگر را پیمانکار اجرا میکند و به زودی تجهیزات آنها شامل : نیمکت ، مخزن زباله ، وسایل مفرح و … نصب خواهند شد.

جلیلی در خصوص بحث تامین و نگهداری پارک ها و بوستان های شهری خاطرنشان کرد : در حال حاضر شهرداری مسجدسلیمان در حوزه ستادی دارای نیروهای مازاد میباشد این در حالی است که در واحدهای خدماتی دچار کمبود نیرو هستیم که درصدد هستیم با ساز و کار مناسب، نیروهای خود را در همه واحدها ساماندهی کنیم.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در بازدید از پروژه بلوار دوم شهری نیز بیان داشت : با توجه به طولی بودن شهر مسجدسلیمان، پروژه بلوار دوم شهری بعنوان عظیم ترین پروژه شهری مسجدسلیمان در سال ۹۷ استارت خورد ، این پروژه ضمن کاهش بار ترافیکی ، شهر را از تک محوری خارج و به توسعه شهر کمک شایانی خواهد نمود که پس از گذشت چند سال و عبور از موانع مختلف ، خوشبختانه هم اکنون با تکمیل و راه اندازی پل و آبراه و خاکریزی آن، راه عبوری جهت تردد وسایل نقلیه بازگشایی شده است.

وی ادامه داد : امیدواریم مشکلات و دیگر موانع جهت تکمیل این پروژه ، در اسرع وقت رفع گردد تا با اجرای عملیات آسفالت تا پایان سال ، امکان رفت و آمد وسایل نقلیه را تسهیل نماییم.

نام:

ایمیل:

نظر: