کشف ۴۱ دستگاه ماینر در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // دادستان مسجدسلیمان گفت: در یکی از مناطق شهرستان مسجدسلیمان ۴۱ دستگاه ماینر( استخراج ارز دیجیتال) قاچاق کشف و ضبط شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر رحمان بن سعید با اعلام این خبر افزود: : در پ ...

عصر مسجدسلیمان // دادستان مسجدسلیمان گفت: در یکی از مناطق شهرستان مسجدسلیمان ۴۱ دستگاه ماینر( استخراج ارز دیجیتال) قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر رحمان بن سعید با اعلام این خبر افزود: : در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، ماموران خدوم نیروی انتظامی پس از پیگیری و تاییدصحت خبر و هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و ۴۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف و ضبط و پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان تاکید کرد: برخورد با هنجارشکنان در دستور قرار دارد  و از شهروندان می خواهم ذر صورت اطلاع از چنین مواردی با پلیس همکاری داشته باشند.

بن سعید ادامه داد: با توجه به روی آوردن افراد سودجو و فرصت طلب در استفاده از برق ارزان قیمت و یارانه‌ای واحدهای صنعتی و یا کشاورزی برای استخراج ارزهای دیجیتال، به منظور صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از سوءاستفاده از بیت المال، برخورد با چنین  مجرمانی بصورت جدی در دستور کار قرار دارد.

دادستان مسجدسلیمان با بیان این که این پرونده در حال رسیدگی مقدماتی است ، افزود: جزئیات بیشتر در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر: