عملیات جانمایی ونصب سه دکل مخابراتی در بخش مرکزی اندیکا آغاز شد

عصرمسجدسلیمان // بخشدار مرکزی اندیکا از آغاز پروژه جانمایی سه دکل مخابراتی در بخش مرکزی اندیکا خبر داد به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،امیر نظرپور ضمن اعلام خبر فوق اظهارداشت: پروژه نصب وجانمایی دکل های مخابراتی از جم ...

عصرمسجدسلیمان // بخشدار مرکزی اندیکا از آغاز پروژه جانمایی سه دکل مخابراتی در بخش مرکزی اندیکا خبر داد

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،امیر نظرپور ضمن اعلام خبر فوق اظهارداشت: پروژه نصب وجانمایی دکل های مخابراتی از جمله شاهزاده عبدالله، کفت بویر و امام زاده بابا احمد از توابع بخش مرکزی شهرستان، با اعتباری بالغ بر ۶میلیاردتومان آغاز شد.

بخشدار مرکزی اندیکا با اشاره به نیاز به تلفن همراه به ویژه در مواقع اضطراری و اینکه در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کوید ۱۹ ،آموزش های مدارس از طریق فضای مجازی صورت می گیرد خاطرنشان کرد: رفع مشکل آنتن‌دهی روستاهای محروم شهرستان در دستور کار قرار دارد و امید است با راه اندازی این دکل ها و ایجاد زیرساخت های ارتباطی شاهد توسعه ارتباطات اینترنت باشیم.

وی ضمن بیان اینکه به مدت سه سال متوالی مناطق شاهزاده عبدالله و امام زاده بابا احمد از پوشش مخابراتی تلفن همراه بی بهره اند، اظهار داشت در سفری که هیئت وزارت ارتباطات و مدیران کل حوزه مخابرات و ارتباطات استان به دعوت نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی،به شهرستان اندیکا داشت ، نصب چندین دکل همراه اول در شهرستان از مصوبات نشست با هیئت فوق بوده که احداث سه دکل شاهزاده عبدالله و کفت بویر و امام زاده بابا احمد از توابع بخش مرکزی این شهرستان مصوب شده بود که با حضور مهندس نفیسی نماینده شرکت همراه اول از تهران و تعدادی از کارشناسان استان و شهرستان جانمایی و تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با احداث و راه اندازی این دکل ها بیش از ۳۰ روستا و منطقه عشایری از توابع بخش مرکزی اندیکا از پوشش تلفن همراه و اینترنت بهره مند خواهند شد که این امر از نیاز و درخواست اساسی مردم مناطق مذکور می باشد.

این مقام مسئول در پایان از پیگیری های ویژه علیرضا ورناصری نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، امراله نوذری فرماندار شهرستان ،مدیران کل مخابرات و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مسئول مخابرات شهرستان تقدیر و سپاسگزاری کرد .

 

نام:

ایمیل:

نظر: