گلایه مادر شهید محمد علی اسدی از عدم جاده ارتباطی مناسب منتهی به قبر فرزند شهیدش

عصر مسجدسلیمان // مادر شهید محمدعلی اسدی از عدم جاده ارتباطی مناسب به گلزار روستای شهید محمد علی اسدی دراندیکا گلایه کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فاطمه زمانپور مادر شهید محمد علی اسدی در گفت وگو با خبرنگار م ...

عصر مسجدسلیمان // مادر شهید محمدعلی اسدی از عدم جاده ارتباطی مناسب به گلزار روستای شهید محمد علی اسدی دراندیکا گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فاطمه زمانپور مادر شهید محمد علی اسدی در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن ابراز گلایه از عدم امکانات اظهار داشت: تنها یادگاری که از فرزندم بجای مانده است قبر اوست که وضعیت نامناسب مسیر ارتباطی منتهی به قبر او در روزهای بارانی امکان درد ودل با فرزندشهیدم را از من سلب میکند.

وی با اشاره به وضعیت بیماری جسمانی خود افزود: بدلیل عدم جاده مناسب مسیر خانه تا قبر شهید را باید پیاده روی کنم که وجود چاله، گودال و سنگ های زیادی در مسیر موجب شده است تا امکان تردد در طول ایام به سختی انجام شود ، هم چنین در روزهای بارانی نیز امکان عبور کردن از این مسیر وجود ندارد.

مادر شهید به وعده مسئولان در خصوص ساماندهی به قبور شهدا اشاره و گفت: از مسئولین شهرستان ازجمله نماینده مجلس، فرماندار ،امام جمعه ، اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای ودیگر مسئولین مربوطه در خواست میشود جهت رفع این معضلات اقدامات لازم را انجام دهند.

حسین زمانپور عضو شورای روستای شهید محمدعلی اسدی (آبکره) با بیان اینکه در این روستا قبر یک شهید و یک امامزاده وجود دارد افزود: این روستا یکی از قدیمی ترین روستاهای اندیکاست که همواره مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است ضمن اینکه برای حل مشکل ساماندهی قبور شهدا تلاشی صورت نگرفته است.

وی گفت: سالهاست که برای حل این مشکل از طریق مسئولین شهرستان و استان پیگیری انجام شده است اما جز وعده های محقق نشده چیز دیگری دستگیرمان نشده است.

رضا زمانپور یکی از اهالی این روستا اضافه کرد: شهدای گرانقدر همواره مایه عزت، افتخار و سربلندی نظام و مردم هستند و برای ادای دین به آنها انتظار می رود سطح خدمات ارائه شده به خانواده های معظم شهدا وایثارگران هر روز رو به افزایش باشد.

وی ادامه داد : لازم است مسئولان شهرستان و استان قدری به خود آمده و تنها مطالبه خانواده شهید که بحث ساماندهی جاده ارتباطی است را در دستور کار خود قرار داده تا مطالبه گنجینه های اسرار شهدا که پدران ومادران شهدا هستند این گونه برزمین نماند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: