حمل کنندگان ذغال قاچاق در اندیکا به دام افتادند

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره منابع طبیعی اندیکا از دستگیری باند قاچاق ذغال در اندیکا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،علیرضا احمدی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: طی دو روز گذشته دو دستگاه خودرو حامل ذغال قاچاق ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره منابع طبیعی اندیکا از دستگیری باند قاچاق ذغال در اندیکا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،علیرضا احمدی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: طی دو روز گذشته دو دستگاه خودرو حامل ذغال قاچاق توسط نیروهای منابع طبیعی اندیکا توقیف شدند.

وی افزود: خودروهای فوق حامل ۷۰ کیسه ذغال قاچاق جهت حمل به شهرستانهای همجوار بودند که خوشبختانه با هوشیاری و حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به دام افتادند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته چندین خودرو دیگر حامل کیسه های ذغال قاچاق در سطح شهرستان توقیف شدند افزود: خودروهای حمل کننده ذغال با هماهنگی دادستان محترم شهرستان به پارکینگ منتقل شده و بر علیه آنها پرونده تخلف تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید وهم چنین در دو هفته گذشته بیش از ۵ باب کوره غیرمجاز تولید ذغال قاچاق از درختان جنگلی در مناطق مختلف شهرستان از جمله آب خرزهره ،دشتگل و آبزر توسط نیروهای یگان حفاظت شهرستان تخریب و منهدم شد و بر علیه متخلفان در محاکم قضایی پرونده تخلف تشکیل گردید.

رئیس اداره منابع طبیعی اندیکا با اشاره به اینکه اقدامات حفاظتی در جهت حفاظت از جنگلها و مراتع شهرستان تشدید یافته است ،اذعان داشت: در این زمینه از دوستداران و دلسوزان طبیعت تقاضا داریم ،جهت جلوگیری از قطع هرگونه درخت جنگلی ، تولید و حمل ذغال غیرمجاز در سطح شهرستان ، تخریب طبیعت با نیروهای اداره منابع طبیعی شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

علیرضا احمدی در پایان بیان کرد: جا دارد که از دادستان محترم در شهرستان و نیروی انتظامی که نهایت همکاری را در برخورد با متخلفان حوزه منابع طبیعی دارند کمال تقدیر و سپاسگزاری را بعمل آوریم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: