پیام تبریک شهردار گل گیر در پی راه یافتن علیرضا ورناصری به مجلس شورای اسلامی

عصر مسجدسلیمان // سلیمان آقابیگی شهردار گل گیر با صدور پیامی پیروزی دکتر علیرضا ورناصری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر ...

عصر مسجدسلیمان // سلیمان آقابیگی شهردار گل گیر با صدور پیامی پیروزی دکتر علیرضا ورناصری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام به شرح ذیل است:

عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما مردمان پاک و صادق و نیک اندیش
جادارد از همه عزیزانی که دیروز از ابتدای روز تا پاسی از شب پای صندوقهای رای حضور یافتند و با وجود مشکلات و گرفتاری ها بر عهد و پیمانی که نسبت به آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی بسته بودند ماندند و دشمنان ایران عزیز را ناامید تر از گذشته کردند تقدیر و تشکر بعمل می آورم.

قطعا پیروز میدان انتخابات شما مردم آگاه و فهیم هستید و طعم شیرین این پیروزی نتیجه وفاداری و تلاشهای بی وقفه شما عزیزان است و گوارای وجودتان.
از همین جا ضمن تبریک صمیمانه و خالصانه خدمت جناب دکتر ورناصری که سکاندار امر خطیر و بسیار حائز اهمیت کرسی مجلس شدند،امیدوارم که بتوانند نسبت به رفع مشکلات و معضلات و محرومیتهای عدیده منطقه خصوصا *اشتغال* ضمن کاهش آمار طلاق و خودکشی و سرقت و… در دوره ۴ساله ایشان شاهد رشد چشمگیر *ازدواج* در سطح منطقه باشیم.
ان شاالله بتوانند از پتانسیلهای سایر تیره ها و طوایف بختیاری را در راس امورات خود استفاده نمایند و در این زمینه نیز سربلند بیرون بیایند.
آمین یا رب العالمین

از طرف برادر کوچک شما سلیمان آقابیگی شهردار گل گیر

نام:

ایمیل:

نظر: