پیام تبریک شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، بمناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) روز پدر

عصر مسجد سلیمان // شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت امیر مومنان و روز پدر، اینروز را تبریک گفتند، که متن پیام به شرح ذیل می باشد: امام علی(ع) مظهر مردانگی و پدر نمونه تاریخ است که فرزندا ...

عصر مسجد سلیمان // شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت امیر مومنان و روز پدر، اینروز را تبریک گفتند، که متن پیام به شرح ذیل می باشد:

امام علی(ع) مظهر مردانگی و پدر نمونه تاریخ است که فرزندان پاک و مطهرش بهترین بندگان خدا روی زمین هستند، بی‌شک ایشان الگویی کامل از انسانیت برای تمامی دوران‌ها است و همه ما باید تلاش کنیم سیره اخلاقی و عملی ایشان را چراغ راه خود سازیم.

ولادت حضرت علی (ع) فرصتی را به ما داده تا ضمن یادآوری فضایل و کرامات آن ابرمرد تاریخ، یادی کنیم از زحمات و دلسوزی‌های پدران عزیزمان، مردانی که در تمام دوران حیات خود همواره موفقیت و آینده روشن فرزندان عزیزشان را در تلاش و مجاهدت جستجو کرده، و برای دیدن آرامش و خوشبختی فرزندانشان، خود را فدا می‌کنند.

روز پدر، فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفرکرده را گرامی بداریم، و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی کنیم.

اینجانب به همراه تمامی همکاران خدوم خود در شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را به همه پدران سخت‌کوش و متعهد ایرانی به خصوص همشهریان عزیز تبریک گفته، و امیدوارم در صحت و سلامت در کنار خانواده و فرزندان، شاهد روزهایی سرشار از برکت و موفقیت برای شهر عزیزمان باشید.

شهام سلیمانی
شهردار مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: