برگزاری جلسه ارائه و بررسی راهکارهای تسریع در اجرای پروژه بزرگ گازرسانی به اندیکا در شهرستان ایذه

عصر مسجدسلیمان // جلسه ارائه و بررسی راهکارهای تسریع در اجرای پروژه بزرگ گازرسانی به اندیکا در شهرستان ایذه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، جلسه ای در خصوص ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه ارائه و بررسی راهکارهای تسریع در اجرای پروژه بزرگ گازرسانی به اندیکا در شهرستان ایذه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، جلسه ای در خصوص ارائه و بررسی راهکارهای تسریع در اجرای پروژه ۵۸/۲کیلومتر خط تغذیه ایذه به اندیکا با حضور مصطفی سمالی‌ زاده فرماندار ایذه،مهندس ابولپور‌ مدیرکل اداره گاز‌ استان خوزستان،مهندس جویجری مدیر امور حقوقی و قراردادهای اداره گاز خوزستان،مهندس حاجتی نماینده مهندسی اداره گاز خوزستان، جمعی از مسئولین استانی و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان ایذه‌ در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

فرماندار ایذه در ابتدای این جلسه گفت:پروژه گازرسانی ایذه به اندیکا‌ را‌ میتوان یکی از بزرگترین پروژه های فعال‌ کشور قلمداد‌ کرد‌ و از مدیران محترم شهرستان تقاضا دارم در تسریع‌ این پروژه عظیم نماینده محترم مسجدسلیمان را یاری دهند تا گره های این‌ پروژه هرچه زودتر باز شوند‌.

سمالی‌ زاده افزود:در تمام سالیانی که در دولت بعنوان مدیر و فرماندار مشغول به خدمت هستم اولین بار است که مشاهده میکنم یک نماینده برای حل مشکلات حوزه خود و حوزه های همجوارش‌ به شهرستان دیگری سفر میکند‌ و به جد‌ پیگیر پیشرفت و آبادی حوزه انتخابیه‌اش میباشد.

در ادامه این جلسه علی عسگر‌ ظاهری‌ نماینده مردم مسجدسلیمان‌ در مجلس‌ شورای اسلامی گفت: هم اکنون ۵۲سال از فلسفه گازرسانی و بهره مندی نقاط مختلف کشورمان‌ از نعمت گاز میگذرد اما متاسفانه در شمال خوزستان کمترین‌ بهره مندی را از این نعمت داشته ایم که بخشی از این کمبودها به صعب العبور بودن مناطق و عدم توسعه بسترهای لازم برمیگردد.

عضو‌ کمیسیون‌ انرژی در ادامه خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی گفت:ما مسئولین‌ مکلف‌ هستیم‌ بستر‌ پیشرفت‌ کار را مهیا کنیم تا روستاهای شمال خوزستان با سرعت بیشتری از نعمت گاز بهره مند شوند‌.

ظاهری ادامه داد:مدیران کل راهداری و میراث فرهنگی در اجرای این پروژه نهایت همکاری را با ما داشته اند،طبق هماهنگی هایی که با مهندس بهرامی نیا‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای داشته ایم مقرر‌ شد در هر نقطه ای که معارض زمین داشتیم از حریم‌ جاده برای گازرسانی استفاده کنیم‌.

در ادامه مهندس ابولپور‌ مدیرکل گاز استان خوزستان گفت: حضور مهندس ظاهری ،مهندس خادمی و مهندس حسنوند در کمیسیون‌ انرژی نقطه‌ عطفی‌ میباشد که منشا خیر فراوان برای استان شده است،وی ادامه داد با همیت‌ مهندس‌ ظاهری و همکارانش در کمیسون‌ انرژی پروژه عظیمی برای گازرسانی به روستاهای شمال خوزستان شروع بکار کرده است.

عبداله ابول پور ضمن درخواست از ادارات ایذه برای تسهیل و روان‌سازی انجام پروژه‌های گازرسانی گفت: پروژه گازرسانی به روستاهای شمال ایذه به سمت اندیکا و گازرسانی به شهر اندیکا در ۲ فاز به طول ۵۸ و ۳۸ کیلومتر به انجام خواهد رسید.

وی افزود: اعتبار ۲ فاز این پروژه بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال است که با نگاه‌های مثبتی که در این جلسه دیده شد و قول پیمانکاری برای انجام پروژه با حداکثر ظرفیت، تا پایان شهریور خط اصلی گازرسانی به انجام خواهد رسید و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

در پایان مهندس مجتبی حاجتی نماینده  اداره مهندسی گاز خوزستان گفت:از همراهی و همکاری پیوسته آقایان ظاهری و خادمی و فرمانداران محترم ایذه و اندیکا تشکر میکنم، توسعه پایدار روستاها و اشتغال و کاهش هزینه تولید صنایع و حفظ منابع طبیعی و جنگلها را از اهداف اجرای این پروژه ها میدانیم و ضمن تشکر از همکاری اداره کل راهداری خواستار توجه و همراهی بیشتر ادارت بخصوص میراث فرهنگی و منابع طبیعی هستیم‌.

 

نام:

ایمیل:

نظر: