بهره مندی روستاییان منطقه تمبی چم فراخ از جاده دسترسی استاندارد

عصر مسجدسلیمان // با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، عملیات اجرایی بهسازی و مرمت جاده روستاهای منطقه تمبی چم فراخ آغاز شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این پروژه در تاریخ ۲۵ خرداد با همت مدیریت مهند ...

عصر مسجدسلیمان // با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، عملیات اجرایی بهسازی و مرمت جاده روستاهای منطقه تمبی چم فراخ آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این پروژه در تاریخ ۲۵ خرداد با همت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت آغاز و قرار است در مدت زمان ۸ ماه به سرانجام برسد .
به گفته ی مهرداد آقابیگی مدیر مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان این پروژه با هدف تسهیل در دسترسی بالغ بر ۲۰۰۰ نفر ساکنین روستاهای بخش گلگیر مسجدسلیمان به مراکز بهداشتی – درمانی و آموزشی شهر مسجدسلیمان اجرا می شود .
این مقام مسئول افزود : این پروژه ۱۷۳۰۰ متر طول و ۷ متر عرض دارد و طی آن اصلاح هندسی قوس ها – احداث پل – ترمیم پل های موجود – اصلاح روسازی مسیر شامل قشرهای زیر اساس و اساس و آسفالت گرم و در خاتمه نصب گارد ریل و تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی انجام می شود .
با اجرای این پروژه که علیرغم تنگناهای مالی موجود با مساعدت مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همت مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی این شرکت تعریف و به مرحله ی اجرا رسیده مشکلات عبور و مرور و دسترسی روستاهای چوب سرخ – چم فراخ – تمبی – پنبه کار – تلبمن – چهاربیشه و اکبر آباد بخش گلگیر مسجدسلیمان که در مجموع ۲۰۰۰ نفر را در بر می گیرد به مرکز این شهرستان مرتفع می گردد .

نام:

ایمیل:

نظر: