در جلسه کمیته اسپوکس استان خوزستان احکام مربیگری ، داوری ، گام فنی سطح ۱ و احکام کادر داخلی اعطا شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه کمیته اسپوکس استان خوزستان با حضور نمایندگان شهرستانهای : اهواز ، مسجدسلیمان ، باغملک ، هفتگل، شوشتر ، آبادان ، ماهشهر ، اندیکا، دزفول، رامهرمز روز جمعه مورخ ۹۷/۷/۲۰ به میزبانی شهرستان اهواز در مکا ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه کمیته اسپوکس استان خوزستان با حضور نمایندگان شهرستانهای : اهواز ، مسجدسلیمان ، باغملک ، هفتگل، شوشتر ، آبادان ، ماهشهر ، اندیکا، دزفول، رامهرمز روز جمعه مورخ ۹۷/۷/۲۰ به میزبانی شهرستان اهواز در مکان مجموعه ورزشی تختی این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه ساسان زکی پور سرپرست کمیته اسپوکس استان خوزستان ضمن عرض خوش آمد به حضار در سخنانی اظهار نمود : الحمدالله با برنامه ریزی خوبی که در این مدت انجام شد احکام داوری و مربیگری و گام فنی بعد از گذشت نزدیک به یکسال و نیم و همچنین تعداد شش شهرستان جهت فعالیت این رشته به کمیته استان در دو بخش آقایان و بانوان افزوده شد که جا دارد از زحمات انجمن اسپوکس کشور و هیات انجمن های ورزشی استان خوزستان تقدیر و تشکر نمایم.

زکی پور در ادامه افزود : برگزاری کارگاه آموزشی اسپوکس بانوان در روز جمعه مورخ ۹۷/۷/۲۷ به میزبانی شهرستان باغملک و برگزاری برنامه های آموزشی این رشته مفرح در سطح مدارس از دیگر برنامه های این کمیته در هفته تربیت بدنی می باشد.

ارائه تقویم ورزشی در شش ماهه دوم سال ۹۷، برگزاری کارگاه آموزشی آقایان ، برگزاری مسابقات چهار جانبه و چند جانبه آقایان و بانوان، تشکیل کمیته استعداد یابی در بخش جوانان ، ایجاد تفاهم نامه راهبردی با اداره آموزش و پرورش استان خوزستان جهت جذب دانش اموزان با استعداد در این رشته، تشکیل کمیته اقتصادی و جذب اسپانسر از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: