حسین عالی محمدی تنها ورزشکاری بود که بدون حامی واسپانسر سالها با نام مسجد سلیمان حماسه آفرید / مسئولان مسجدسلیمان حسین عالی محمدی را در ثبت آخرین رکوردش یاری دهند

عصر مسجدسلیمان // حسین عالی محمدی بارها با نام مسجد سلیمان افتخارات زیادی کسب کرده است که می توان گفت تنها ورزشکاری بود بدون حامی واسپانسر سالها با نام مسجد سلیمان حماسه آفرید. از فتوحات خاطره آمیز این ورزشکار متعصب مسجد ...

عصر مسجدسلیمان // حسین عالی محمدی بارها با نام مسجد سلیمان افتخارات زیادی کسب کرده است که می توان گفت تنها ورزشکاری بود بدون حامی واسپانسر سالها با نام مسجد سلیمان حماسه آفرید.

از فتوحات خاطره آمیز این ورزشکار متعصب مسجد سلیمانی می توان فتح دیوار بزرگ چین ، فتح برج میلاد و حماسه پیاده روی از شمال به جنوب را قلمداد کرد.

حسین عالی محمدی در نظر دارد آخرین رکورد خودش را بار دیگر با یک فتح بزرگ انجام دهد، از آنجایی که هر رکورد و ساختن حماسه نیاز به کمک مالی دارد، لذا از تمام ارگانها ومسئولان شهرستان وافراد خیر خواه انتظار دارم در راه این فتح بزرگ ایشان را همراهی ومساعدت کنند، چرا که وی تنها ورزشکاری بوده که فقط با نام شهرش دست به فتح های مختلف زده است….حسین را در این حماسه جدیدش یاری ویاور باشیم.

علیرضا اکبری فعال اجتماعی و جانباز هشت سال دفاع مقدس

نام:

ایمیل:

نظر: