برگزاری نشست صمیمی اعضا هیئت وزنه برداری شهرستان مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // نشست صمیمی اعضا هیئت وزنه برداری شهرستان مسجدسلیمان با مهندس جهانگیر عالیپور مدیرعامل مجموعه فرهنگی تفریحی لامردون ایل بختیاری روز سه شنبه ۹۷/۰۷/۱۰ در رستوران اشکفت آن مجموعه برگزار شد. در ابتدا محمد کر ...

عصر مسجدسلیمان // نشست صمیمی اعضا هیئت وزنه برداری شهرستان مسجدسلیمان با مهندس جهانگیر عالیپور مدیرعامل مجموعه فرهنگی تفریحی لامردون ایل بختیاری روز سه شنبه ۹۷/۰۷/۱۰ در رستوران اشکفت آن مجموعه برگزار شد.

در ابتدا محمد کریمی بابااحمدی نایب رئیس هیئت وزنه برداری اظهار داشت : وزنه برداری مسجدسلیمان از دیرباز قهرمانان زیادی را در عرصه های جهانی و المپیکی به دنیا معرفی نموده اما متاسفانه در چند سال گذشته مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته است به طوریکه در حال حاضر وزنه برداری مسجدسلیمان در تمامی سطوح به جز رحمان اورامه قهرمان ملی کشور حرفی برای گفتن ندارد.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی عقب افتادگی این رشته در شهرستان عدم حمایت مسئولین میباشد افزود : با وجود اینکه در حال حاضر در سطح شهرستان ۲ سالن وزنه برداری موجود میباشد، ورزشکاران از وزنه برداری استقبال نمیکنند چرا که ورزشی پرهزینه است و نیازمند حمایت همه جانبه مدیران عالی شهرستان و استان میباشد.

کریمی با اشاره به قهرمانی پژمان حاتمی در مسابقات وزنه برداری آسیا در کشور مالزی خاطرنشان کرد : اولویت ما در شهرستان پرورش و ساماندهی وزنه برداران در سنین پایه میباشد به همین منظور در هفته های گذشته مجموعه ای از نونهالان و نوجوانان وزنه بردار ،با حمایت مهندس جهانگیر عالیپور و با سرمربیگری مجتبی بیات به مسابقات قهرمانی استان اعزام شدند که نتایج درخشانی را کسب نمودند لذا جا دارد از زحمات مهندس عالیپور حامی محترم تیم تشکر و قدردانی نمایم.

نایب رئیس هیئت وزنه برداری مسجدسلیمان اضافه کرد : راهکار های قانونی مثل : قانون ارزش افزوده جهت کمک به هیئت های ورزشی وجود دارد اما شوربختانه مسئولین رده بالای شهرستان و استان در این خصوص همکاری لازم را تاکنون انجام ندادند.

در ادامه جهانگیر عالیپور مدیرعامل مجموعه فرهنگی تفریحی لامردون ایل بختیاری بیان نمود : شخصا انسان ورزش دوستی هستم و تا جایی موقعیت کاری اجازه بدهد، جهت رشد و اعتلای ورزش و ورزشکاران در تمامی سطوح از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود.

وی افزود : در چند سال گذشته مقوله ورزش در مسجدسلیمان مورد ظلم گرفته است به همین جهت از مدیرکل ورزش و جوانان استان جناب مهندس افشین حیدری انتظار میرود توجه جدی و عنایت ویژه به مسجدسلیمان داشته باشد .

وی تصریح کرد : توجه به ورزش و تشویق و جذب جوانان به ورزش و رشد آنان سبب پویایی و نشاط جامعه میگردد لذا از مسئولین تقاضا دارم با همدلی و همکاری لازم ، زمینه ساز رشد ورزشکاران بومی گردند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: