بازدید مدیرعامل و کارکنان سد مسجدسلیمان از موزه نفت

  عصر مسجدسلیمان // مدیر عامل شرکت مدیریت تولید سد و نیروگاه مسجدسلیمان به همراه جمعی از مدیران و کارکنان آن شرکت از بخش های مختلف موزه نفت مسجدسلیمان از قبیل نخستین کارخانه تولید برق کشور،نخستین پالایشگاه و نخستین ...

 

عصر مسجدسلیمان // مدیر عامل شرکت مدیریت تولید سد و نیروگاه مسجدسلیمان به همراه جمعی از مدیران و کارکنان آن شرکت از بخش های مختلف موزه نفت مسجدسلیمان از قبیل نخستین کارخانه تولید برق کشور،نخستین پالایشگاه و نخستین کارخانه گوگرد سازی کشور بازدید بعمل آوردند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مهندس افشین قلی پور در این بازدیدخطاب به همراهان خویش،صنعت نفت را به عنوان منشاء بسیاری از تحولات اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و سیاسی در کشور دانست و وجود تأسیسات قدیمی این صنعت در مسجدسلیمان را میراثی گرانبها برای انتقال دانش به علاقمندان به صنعت عنوان کرد.

 

گروه بازدید کننده شرکت سد و نیروگاه ۲۰۰۰ مگاواتی مسجدسلیمان در بازدید از موزه برق تمبی بعنوان نخستین کارخانه تولید برق کشور با گاز، با توضیحات حمید احمدی کارشناس موزه نفت مسجدسلیمان در جریان تاریخچه احداث ،فعالیت و نقش این کارخانه در تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز صنعت نفت مسجدسلیمان قرار گرفتند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: