حمله جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر قدس باعث بهت تحلیگران دنیا شد

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام مصطفی چراغیان امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسول گری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و پاسخ قدرتمندانه جمهوری اسلامی ...

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام مصطفی چراغیان امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسول گری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و پاسخ قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران گفت: حمله موشکی و پهبادی ایران به رژیم اشغالگر قدس باعث بهت تحلیگران دنیا شد.

 

وی ادامه داد: این اقدام نتیجه بغض دهها ساله نظام و مردم به دلیل شرارت های بی شمار صهیونیست ها از جمله تروز دانشمندان هسته ای، حمله به پایگاههای نظامی کشور در سوریه، حملات سابری، و ایفای نقش در ناآرامی های مختلف کشور همچنینی در آخرین شرارت خود حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق بوده است که علیرغم حمایت بیست کشور جهان در رهگیری موشک ها و پهبادهای جمهوری اسلامی اما در نهایت اهداف از پیش تعیین شده نظامی مورد اصابت قرار گرفت تا دنیا به قدرت نظامی ایران پی ببرد.

 

امام جمعه موقت مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تدبیر حضرت امام خمینی‌(ه) و پس از تصفیه عناصر ناباب به یکی از ارکان حفاظت و تامین امنیت میهن اسلامی تبدیل شد.

 

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی نیز در کنار سپاه پاسداران تلاش های برجسته ای انجام دادند که از تمامی این عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: