گلایه سرمربی نفت مسجدسلیمان از مسئولان باشگاهش

  عصر مسجدسلیمان // سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از شکست تیمش در شیراز، از مسئولان این باشگاه گلایه کرد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، ابراهیم اشکش روز جمعه، ۱۳ بهمن‌ماه پس از شکست یک بر صفر مقابل فجر ...

 

عصر مسجدسلیمان // سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از شکست تیمش در شیراز، از مسئولان این باشگاه گلایه کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، ابراهیم اشکش روز جمعه، ۱۳ بهمن‌ماه پس از شکست یک بر صفر مقابل فجر شهید سپاسی، در سالن کنفرانس ورزشگاه حافظیه به خبرنگاران گفت: شاهد بازی جاندار و خوبی از سوی هر دو تیم بودیم و باید به تماشاگران شیرازی تبریک بگویم.

 

وی در ادامه به مشکلات تیمش برای اضافه کردن بازیکن در نقل و انتقالات نیم‌فصل اشاره کرد و گفت: از مسئولان باشگاه گله دارم. مگر می‌شود حتی تیم‌هایی مثل خوشه طلایی و شاهین بندرعامری بتوانند بازیکن بگیرند، اما ما با اینکه ۱٠ میلیارد تومان پول دادیم به سازمان لیگ، نتوانستم بازیکن بگیریم؟

 

اشکش افزود: امروز دستمان به لحاظ تعدا نفرات بسته بود و بازیکن تعویضی نداشتیم که به بازی بیاوریم. نفت تیم بزرگ و با ریشه‌ای است و دوست ندارم درباره کم و کسری‌های چنین تیمی صحبت و یا باخت را توجیه کنم، اما اینکه اول فصل با پنجره بسته شروع کنیم و الان هم دوباره پنجره‌مان بسته باشد، واقعا ظلم است.

 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: تیم ما بلاتکلیف است و مدیریت تیم مشخص نیست. باید دنبال این باشیم که ابتدایی‌ترین امکانات را فراهم کنیم و شرایطمان در حد یک تیم مدعی صعود نیست.

 

وی ابراز امیدواری کرد که باشگاهش بتواند در مدت باقی مانده تا پایان زمان نقل و انتقالات، بازیکنان مورد نیازش را جذب کند.

 

اشکش در پایان، گلایه‌ای را هم نسبت به سرمربی فجرسپاسی مطرح کرد و گفت: در بازی رفت که ما پیروز شدیم، سرمربی حریف تیم ما را به وقت کشی و ضد فوتبال متهم کرد. اما امروز دیدید که همین تیم چقدر وقت تلف کرد. حالا وقت تلف کردن خوب است؟

 

گفتنی است تیم نفت مسجد سلیمان پس از شکست مقابل فجرسپاسی، جایگاه سومی خود در جدول را هم به این تیم واگذار کرد و با ۳۵ امتیاز روی پله چهارم ایستاد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: