اولین دوره مسابقات رسمی داژبال ویژه بانوان برگزار شد

  عصر مسجدسلیمان // رئیس هیات ورزشهای همگانی مسجدسلیمان از برگزاری اولین دوره مسابقات رسمی داژبال ویژه بانوان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان فرزاد علاسوند در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : مسا ...

 

عصر مسجدسلیمان // رئیس هیات ورزشهای همگانی مسجدسلیمان از برگزاری اولین دوره مسابقات رسمی داژبال ویژه بانوان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان فرزاد علاسوند در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : مسابقات داژبال با هدف ترویج این رشته به صورت همگانی در دو رده سنی جوانان زیر ۲۵ سال و بزرگسالان بالای ۲۵ سال با شرکت ۲۰ تیم در روز جمعه ۲۰ آبان و با حضور داوران و مربیان مجرب استان خوزستان در سالن ورزشی بانوان شرکت بهره برداری نفت و گاز برگزار گردید .

 

وی ادامه داد : در خاتمه این مسابقات، در رده سنی زیر ۲۵ سال تیم دانشگاه آزاد مقام اول و تیم امید مقام دوم و در رده سنی بالای ۲۵ سال تیم هوانیروز مقام اول و تیم محیط زیست مقام دوم را کسب کردند و به تیم های برتر جوایز و حکم قهرمانی اهدا گردید.

 

علاسوند اضافه کرد: از همت و تلاش مسئول برگزاری کمیته داژبال همگانی مسجدسلیمان به همراه عوامل اجرایی ، هیات همگانی استان،  کمیته داژبال استان ، امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز ، اداره ورزش و جوانان مدیریت و امور بانوان ، امور ورزش ادارات ، مربیان ، باشگاههای ورزشی، داوران  و تیم های آزاد تشکر و قدردانی میکنم .

 

وی همچنین اعلام کرد : باتوجه به استقبال خوب شهروندان ، هیات همگانی در نظر دارد اقدام به برگزاری مجدد این مسابقات به صورت دوره ای در تمامی رده های سنی بانوان و آقایان با در نظر گرفتن کلیه قوانین فدراسیون کند که در این ارتباط با برنامه ریزی بعمل آمده دومین دوره مسابقات این رشته جهت انتخابی تیم شهرستان برگزار خواهد شد و از طریق فضای مجازی، نصب بنر و دعوت نامه از سوی روابط عمومی این هیات اطلاع رسانی خواهد شد.

 

رئیس هیات ورزشهای همگانی در پایان گفت : هیات ورزشهای همگانی مسجدسلیمان در راستای نیل به اهداف خود در ایجاد نشاط و سلامتی در افراد و ترویج رشته های همگانی در بین شهروندان و افزایش سطح کیفی برنامه ورزشهای همگانی، قهرمانی و فرهنگی – اجتماعی در تمام نقاط شهرستان آماده دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات همشهریان محترم از طریق تماس تلفنی یا پیامک به شماره های زیر می باشد:

فرزاد علاسوند (رئیس هیات )
۰۹۱۶۹۰۳۰۴۳۵
احمد ارسطو (دبیر هیات)
۰۹۱۶۳۸۰۱۴۷۹
اکرم بارانی (نائب رئیس هیات)
۰۹۰۲۱۹۲۲۵۳۰

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: