پیام تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا از برگزار کنندگان مراسمات عزاداری در دهه اول محرم

  عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام حامد جلیلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا طی پیامی از ائمه محترم جماعات، هیئات مذهبی، وعاظ، سخنرانان و مداحان اهل‌بیت (ع) تقدیر و تشکر کرد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیم ...

 

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام حامد جلیلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا طی پیامی از ائمه محترم جماعات، هیئات مذهبی، وعاظ، سخنرانان و مداحان اهل‌بیت (ع) تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

«اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فی قُلُوبِ الْمُؤمنینَ لا تَبْرُدُ اَبَدا»

 

با عرض تسلیت شهادت جان‌گداز حضرت سیدالشهداء (ع)، خاندان و اصحاب باوفای ایشان و آرزوی قبولی عزاداری‌های خالصانه؛ هیئات مذهبی شهرستان اندیکا طی دهه اول محرم، باری دیگر عظمت و شکوه محافل و مجالس حسینی را به رخ جهانیان کشیدند.بی‌شک تلاش‌های ارزشمند مسئولان محترم هیئات مذهبی، سخنرانان، مبلغین دینی و مداحان اهل‌بیت (ع) در راستای بیان صحیح و خالی از تحریف حادثه عاشورا موجب مجد و عظمت هرچه بیشتر این فرهنگ انسان‌ساز شده و ان‌شاءالله عزاداری‌های صحیح و حسینی پسند این عزیزان در پیشگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مأجور خواهد بود.

 

در این راستا از خدمات صادقانه و خالصانه تمامی عزیزان به‌ویژه امام جمعه شهرستان ، ائمه جماعات،هیئت‌های مذهبی، وعاظ و سخنرانان، مداحان و ذاکران اهل‌بیت (علیهم‌السلام) سپاه پاسداران ، فرمانداری شهرستان ، شهرداران و بخشداران ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، موسسه بلاغ المبین و تمامی دست‌اندرکاران به دلیل آفریدن حماسه‌ای بزرگ در دهه اول ماه محرم مراتب سپاس و تقدیر خود را اعلام می‌دارم.

 

امید است با عنایات خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را در روزهای آتی و تا پایان صفر باشکوه‌تر برگزار نماییم.

 

من الله توفیق وعلیه التکلان

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: