تجلیل فرماندار مسجدسلیمان از آزادگان سرافراز شهرستان

عصر مسجدسلیمان // ظهر امروز(چهارشنبه) همزمان با برگزاری وبینار هماهنگ استانی تجلیل از الماس های درخشان استان خوزستان، فرماندار مسجدسلیمان در جلسه ای با حضور امام جمعه موقت شهرستان از آزادگان سرافراز این شهرستان تجلیل کرد ...

عصر مسجدسلیمان // ظهر امروز(چهارشنبه) همزمان با برگزاری وبینار هماهنگ استانی تجلیل از الماس های درخشان استان خوزستان، فرماندار مسجدسلیمان در جلسه ای با حضور امام جمعه موقت شهرستان از آزادگان سرافراز این شهرستان تجلیل کرد.

گفتنی است در این تجلیل بدلیل شرایط بیماری کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به نمایندگی از جامعه ایثارگران و آزادگان،چندین آزاده سرافراز این شهرستان مورد تقدیر گرفتند.

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور و هفته دولت گفت:آزادگان برای ما بدون شک جلوه ای از ایثار و صبوری هستند زیرا در هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن هم سالها رنج اسارت را با صبوری تحمل کردند.

وی گفت:در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش دورهمی های خانوادگی بیشتر باید فرهنگ سازی شود و همه باید مردم را برای تزریق واکسن ترغیب کنیم.

پاکدل در پایان گفت:در این ایام که متعلق به آزادگان عزیز و سرافراز است از تمام آزادگان عزیز تشکر میکنم و به آنها افتخار می‌کنیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: