آتش سوزی در منطقه پاراه اندیکا به طور کامل مهار شد

عصر مسجدسلیمان // رییس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری اندیکا از مهار آتش سوزی منطقه پاراه این شهرستان واقع در پشت دریاچه شهید عباسپور با همکاری اهالی منطقه ونیروهای ادارات منابع طبیعی و محیط زیست خبر داد. علیرضا احمدی در ...

عصر مسجدسلیمان // رییس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری اندیکا از مهار آتش سوزی منطقه پاراه این شهرستان واقع در پشت دریاچه شهید عباسپور با همکاری اهالی منطقه ونیروهای ادارات منابع طبیعی و محیط زیست خبر داد.

علیرضا احمدی در گفت وگو با پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی منطقه پاراه واقع در پشت دریاچه شهید عباسپور اظهارداشت:
در پی گزارش وقوع آتش سوزی در بخشی از مراتع و مناطق جنگلی منطقه پاراه در پشت سد شهید عباسپور شهرستان اندیکا، در روز دوشنبه ساعت ۱۰شب عملیات اطفاء حریق بلافاصله توسط نیروهای ادارات منابع طبیعی و محیط زیست و اهالی منطقه آغاز شد که خوشبختانه با تلاش و همت همه نیروها، همیاران طبیعت ، اهالی منطقه و تجهیزات امدادی این آتش سوزی در روز سه شنبه مهار شد.

وی با اشاره به حضور به موقع نیروهای امدادی منابع طبیعی شهرستان اظهار داشت: در روز چهارشنبه نیز آتش سوزی مجددا در نقاطی مانند کلنچی بعلت وجود کنده های آتش و وزش باد شعله ور شد که بلافاصله توسط اهالی منطقه و نیروهای اداره منابع طبیعی به طور کامل مهار شد و از سرایت به بخش‌های دیگر جلوگیری به عمل آمد.

احمدی در خصوص علت آتش سوزی فوق خاطر نشان کرد: عامل آتش سوزی تاکنون نامعلوم است و میزان خسارات وارده ناشی از آتش سوزی در حال تحقیق وبررسی است.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: