توقف برخی طرح های تولیدی شهرستان اندیکا به علت عدم حمایت مسئولین

عصر مسجدسلیمان // مدیر عامل واحد تولیدی مرغ مادر گوشتی سفید کوه شهرستان اندیکا از عدم حمایت مسئولین این شهرستان جهت بهره برداری از طرح تولیدی خود گلایه کرد به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،حسین نظرپور مدیر عامل واحد تو ...

عصر مسجدسلیمان // مدیر عامل واحد تولیدی مرغ مادر گوشتی سفید کوه شهرستان اندیکا از عدم حمایت مسئولین این شهرستان جهت بهره برداری از طرح تولیدی خود گلایه کرد

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،حسین نظرپور مدیر عامل واحد تولیدی مرغ مادر گوشتی سفید کوه بخش آبژدان شهرستان اندیکا در گفت وگو با خبر نگار ما اظهار داشت: واحد مرغداری فوق در سال ۱۳۷۲ تاسیس و درسال ۷۹ به بهره برداری رسید و تا سال ۹۲ به فعالیت خود ادامه داد تا اینکه به توصیه و پیشنهاد برخی از مسئولین از جمله مدیر جهادکشاورزی و فرماندار وقت شهرستان به تولیدی مرغ مادر گوشتی و تولید جوجه یک روزه تغییر کاربری داده شد.

وی با اشاره به اینکه مراحل انجام تغییر کاربری واحد تولیدی به مدت ۵ سال به طول انجامید، افزود: مجوز بهره برداری این موسسه درسال ۹۷ کسب شد اما به دلیل مشکلات مالی وعدم حمایت بانک ها و سازمان جهاد کشاورزی تاکنون این طرح متوقف شده است و نتوانستیم هیچگونه تولیدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه واحد تولیدی مرغداری سفید کوه میتواند در طول یک روز ۲۵هزار جوجه تولید کند، اذعان داشت: این موسسه در زمینه اشتغال زایی نیز بطور مستقیم میتواند برای ۲۵ نفر، شغل را فراهم کند هم چنین میتوان بعنوان یک تولیدی تاثیرگذار در شهرستان اندیکا، استان خوزستان واستان های همجوار از آن نام برد.

وی ضمن درخواست همکاری از مسئولین شهرستان، بیان کرد: جهت راه اندازی این طرح تا کنون ۸ میلیاردتومان هزینه شده است که از مدت یکسال قبل تاکنون آماده بهره برداری است اما به دلیل مشکلاتی از جمله مشکلات مالی و سرمایه مالی در گردش طرح متوقف شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات این موسسه ها عدم راه ارتباطی مناسب است ، اذعان داشت: جاده ارتباطی روستای نیازعلی به مساحت یک کیلومتر وضعیت مناسبی ندارد بطوری که در فصل بارندگی امکان تردد فراهم نیست، همچنین از سایر مسئولین استانی،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ومدیران شهرستان درخواست همکاری جهت رفع معضلات ومشکلات موجود را دارم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: