سازماندهی بسیجیان شهرستان اندیکا جهت مهار آتش سوزی

عصرمسجدسلیمان // فرمانده سپاه اندیکا از سازماندهی بسیجیان پایگاههای مختلف شهرستان در امر مهار آتش سوزی های اخیر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،سرگرد پاسدارحسین زمانی اظهار داشت:ظهر روز دوشنبه  آتش درارتفاعات ...

عصرمسجدسلیمان // فرمانده سپاه اندیکا از سازماندهی بسیجیان پایگاههای مختلف شهرستان در امر مهار آتش سوزی های اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،سرگرد پاسدارحسین زمانی اظهار داشت:ظهر روز دوشنبه  آتش درارتفاعات کرچل ومانداآب کوهای مشرف به روستاهای آب بید و آب کره گزارش شد که پس از اطلاع یافتن از این آتش‌سوزی نیروهای داوطلب بسیجی جهت اطفاء حریق به منطقه اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی سپاه جهت همکاری با مهار آتش سوزی های اندیکا افزود: با توجه به اینکه احتمال تداوم آتش سوزی ها در فصل گرما بسیار بالاست و کمبود نیروی انسانی یکی از مشکلات مهار آتش در اندیکاست سپاه شهرستان طی اقدامی بسیجیان را بصورت دسته وگروهانهایی سازمان دهی کرده، در پایگاه های معین فراخوان نموده و توجیهات کامل در این خصوص نیز انجام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد : برگزاری جلسات مجازی با فرماندهان حوزه ها و پایگاه های تابعه،آماده باش و سازماندهی بسیجان،اعزام بسیجیان به محل های وقوع آتش سوزی بطوری که در هر شیفت ۱۰ الی ۱۵نفر به کار گیری شود و پشتیبانی تغذیه ای از بسیجیان اعزام شده در عملیات از دیگر اقدامات انجام شده سپاه اندیکا در ایام وقوع آتش سوزی در ارتفاعات شهرستان بود.

فرمانده سپاه اندیکاضمن تقدیر از فعالیت نیروهای منابع طبیعی،محیط زیست،جمعیت هلال احمر ،سازمان های مردم نهاد و دوستدار طبیعت و همراهی عوامل مربوطه که در امر اطفا حریق و پایش حریق در محل حادثه حضورداشتند ازمردم وگردشگران خواست در فصل گرما که شدت روند آتش سوزی ها زیاد است از روشن کردن آتش در عرصه های منابع طبیعی جدا خودداری کنند.‌

 

نام:

ایمیل:

نظر: