اولین جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان در سال ۹۷ برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // اولین جلسه شورای اداری مسجدسلیمان در سال ۹۷ با حضور مهندس گورویی فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه و اعضاء شورای اداری امروز در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار گردید. در ابتدا حجت الاسلام امین ...

عصر مسجدسلیمان // اولین جلسه شورای اداری مسجدسلیمان در سال ۹۷ با حضور مهندس گورویی فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه و اعضاء شورای اداری امروز در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار گردید.

در ابتدا حجت الاسلام امینی ضمن تبریک سال نو به اعضای شورای اداری اظهار کرد: شعار امسال مقام معظم رهبری یک شعار استراتژیک اقتصادی و چند بعدی ست و تعیین افق روشنی برای آینده می باشد.

وی ادامه داد:خوشحالم که می بینم در مسجدسلیمان اعتدال و عقلانیت  برقرار است که نمونه بارز آن برگزاری جشن های بزرگ نوروزی به میزبانی طوایف مختلف بختیاری در مسجدسلیمان بدون هیچ گونه تنشی بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مسجدسلیمان در پایان سخنان خود با اشاره به مراسم عزاداری حضرت امام موسی کاظم (ع) در منطقه هفت شهیدان افزود: انتظار داریم مسئولین و مردم در مراسم عزاداری شب شهادت امام موسی کاظم(ع) حضور پیدا کنند و امیدواریم با تلاش همه مسئولان این منطقه به یک منطقه گردشگری مذهبی تبدیل گردد.

در ادامه جلسه گورویی فرماندار مسجدسلیمان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و نیز تشکر از زحمات تمام دستگاههای اجرایی در سال ۹۶ عنوان کرد: سال ۹۶ سالی خوب برای مسجدسلیمان بود چرا که علی رغم اینکه شرایط اقتصادی کشور در وضعیت نابسمانی بود اما پتروشیمی مسجدسلیمان به پیشرفت قابل ملاحظه ۷۵٪ رسید و امیدواریم فاز اول آن تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسد.

گورویی با اشاره به تعاملات با امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص فرودگاه مسجدسلیمان افزود : ۳۰۰ میلیون تومان تجهیزات هواشناسی جهت تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان خریداری شده که تا هفته آینده در فرودگاه نصب خواهد شد و ان شاء الله تا پایان سال ۹۷ فرودگاه مسجدسلیمان هم عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت بالقوه مسجدسلیمان در زمینه گردشگری خاطر نشان کرد: انتظار داریم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که همواره در امور عام المنفعه در شهرستان پیشتاز بوده با یک برنامه ریزی صحیح از ظرفیت چاه شماره ۱ استفاده بهتری کند و اداره میراث فرهنگی  نیز هر چه سریع تر سند گردشگری شهرستان را تدوین و ارائه نماید.

گورویی در پایان عنوان کرد:متاسفانه در یک بحران جدی کمبود آب و برق هستیم که بخشی از آن بر اثر سوء مدیریت در سنوات گذشته بوده به طوری  که منابع و سفره های آب زیر زمینی ما از بین رفته است به همین جهت انتظار داریم ادارات شهرستان مصرف آب و برق خود را مدیریت کنند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: