پیام تبریک فرماندار شهرستان اندیکا به مناسبت فرارسیدن روز سازمان تبلیغات اسلامی

عصر مسجدسلیمان // علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا طی پیامی روز سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت که متن پیام به شرح ذیل می باشد : بسم الله الرحمن والرحیم (مسئله تبلیغات یک امر مهمی است که می شود گفت در دنیا در راس همه ...

عصر مسجدسلیمان // علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا طی پیامی روز سازمان تبلیغات اسلامی را تبریک گفت که متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن والرحیم

(مسئله تبلیغات یک امر مهمی است که می شود گفت در دنیا در راس همه امور قرارگرفته است،ومی توان گفت که دنیا بردوش تبلیغات است…/امام خمینی (ره ))

فرا رسیدن اول تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی که به روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نیز نامگذاری شده است را به‌ پاسداران و سنگربانان جبهه تبلیغ و توسعه فرهنگ دینی و مجموعه بزرگ تلاشگران و مجاهدان صدیق این عرصه در شهرستان تبریک می گویم و امیدوارم این سالروز خجسته، ‌نوید بخش افق‌هایی روشن در عرصه اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی در جامعه باشد.

سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) با هدف اعتلای فرهنگ غنی و پربار اسلامی و تبیین و ترویج شاخص های اعتقادی تاسیس شد.
این سازمان با اقداماتی که در توسعه فرهنگ دینی برداشته است سرمایه ای عظیم در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی به شمار می رود.
شیوه های تبلیغ دین که در راس آن اخلاق و رفتار صالح قرار دارد تقرب الهی و نیت صادقانه از اصول اجتناب ناپذیر و ضروری است.

لذا بدینوسیله ضمن تبریک ویژه به مبلغین ومبلغان، روحانیون ، ،مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام ،مدیران مراکز قرآنی،مسئولین هیئات مذهبی و کانونهای فرهنگی تبلیغی مساجد و کلیه فعالان عرصه تبلیغ دینی از زحمات و فعالیتهای بی شائبه ایشان قدردانی و تشکر نموده و از خدای بزرگ خواهانم که این سالروز خجسته ،نوید دهنده افق هایی روشن در عرصه اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی برای جامعه باشد.

نام:

ایمیل:

نظر: