کارگاه آموزشی پیشگیری و اطفاء حریق در شهرستان اندیکا برگزار شد

عصرمسجدسلیمان //کارگاه آموزشی پیشگیری و اطفاء حریق در عرصه جنگل ها و مراتع به همت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۳/۸ در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان، در این کا ...

عصرمسجدسلیمان //کارگاه آموزشی پیشگیری و اطفاء حریق در عرصه جنگل ها و مراتع به همت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۳/۸ در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان، در این کارگاه که با حضور مسئولین، نمایندگان ادارات متولی، تعدادی از دهیاران مناطق مختلف شهرستان و همیاران طبیعت برگزار گردید، در ابتدا شرکت‌کنندگان با انواع و دلایل آتش‌سوزی و اقداماتی که باید جهت پیشگیری، آگاهی، کشف و اطفاء حریق در عرصه های ملی و طبیعی صورت گیرد، آشنا شدند.

آشنایی با انواع مواد آتش‌زا، انواع حریق و نحوه سرایت و پیشروی آتش خصوصا در مراتع وبیشه‌زار‌ها و روش‌های پیشگیری از آتش‌سوزی، کنترل، مقابله و اطفاء حریق، از مهم‌ترین مطالب آموزشی عنوان شده در این دوره آموزشی بودند.

در پایان این کارگاه نیز چگونگی روشهای اطفاء حریق در مراتع و جنگلها در موقعیتها و با وسایل و ابزارآلات مختلف با منتشر کردن تصاویر و فیلم به حاضران آموزش داده شد.

نام:

ایمیل:

نظر: