دعوت فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به حضور پرشور مردم در راهپيمايی روز جهانی قدس

عصر مسجدسلیمان // سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین، آحاد مردم شریف شهرستان مسجدسلیمان را به حضور پرشکوه درراهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. س ...

عصر مسجدسلیمان // سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین، آحاد مردم شریف شهرستان مسجدسلیمان را به حضور پرشکوه درراهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
سرهنگ حسینی افزود: آخرین جمعه ماه عرفانی و مبارک رمضان فرا می رسد و امت روزه دار و مومن ایران اسلامی بار دیگر وظیفه دینی و ایمانی خود را در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می زنند. روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیان گذارجمهوری اسلامی ایران، دنیا را به مقاومت دربرابرسلطه جهانی فرامی خواند و هر سال پرشور تراز سال قبل ، آزادی خواهان و مسلمانان نقاط مختلف جهان، با مشت های گره کرده جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می کنند
ایشان خاطر نشان کرد: پیام مردم سرافراز ایران در روز جهانی قدس حمایت از ملت مظلوم و ستم کشیده ای است که در طول تاریخ پر فراز و نشیب جهان اسلام بارها و بارها مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند و از سرزمین آبا و اجدادی خود رانده شدند.
در این راستا، فرماندهان و کارکنان انتظامی شهرستان مسجدسلیمان، ضمن تامین امنیت راهپیمایان روزه دار، همراه و همگام با آحاد مردم، با حضورخود مراتب تنفر و بیزاری خود را از رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جهان خوار اعلام خواهند کرد.

نام:

ایمیل:

نظر: