بازدید شهردار و دو تن ازاعضا شورای شهر از روند اجرای عملیات آسفالت منطقه نمره۲ / اعلام رضایت جمعی از اهالی منطقه نمره۲ از آسفالت این منطقه

عصر مسجدسلیمان // شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، حمزه نجف پور و روح الله جلیلی دو تن از اعضا شورای شهر از روند اجرای عملیات آسفالت منطقه نمره ۲ بازدید نمودند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، شهردار مسجدسلیمان در خ ...

عصر مسجدسلیمان // شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان، حمزه نجف پور و روح الله جلیلی دو تن از اعضا شورای شهر از روند اجرای عملیات آسفالت منطقه نمره ۲ بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، شهردار مسجدسلیمان در خصوص آسفالت منطقه نمره ۲ بیان کرد: پروژه آسفالت منطقه نمره ۲ ، از محل طرح های عمرانی شهرداری میباشد که با حجم ۴۰۰ تن درحال اجرا است در بازدید امروز اشکالات ونواقص فنی به صورت جزئی در پروژه مشاهده شد که کارشناسان ما تذکرات لازم را دادند و امیدواریم با اجرای کامل این پروژه دراین منطقه حداقل ۱۵ سال خیال مردم ازبابت آسفالت و تسهیل تردد خودروها وبهترشدن ترافیک عمومی آسوده خاطر گردد.

سلیمانی ادامه داد: عملیات آسفالتی که در مناطق کمتر توسعه یافته مسجدسلیمان آغاز شده است شامل مناطقی چون نمره دو،اسکاج، نمره هشت، نمره یک و بی بیان می شود که در برخی از آنها پروژه آسفالت به پایان رسید و بقیه در دستور کار میباشند .همچنین مقرر شد جهت اطلاع رسانی مردم از مناطق در دست اقدام جهت آسفالت، از محل قرارداد آنها بنرهایی نصب شود.

شهردار مسجدسلیمان افزود: با توجه به قراردادهای منعقد شده حدود ۴۰هزار تن آسفالت درمناطقی که اولویت کاری دارند اجرا خواهد شد ضمن اینکه اولویت کاری براساس تشخیص فنی ونیاز مناطق میباشد نه تشخیص اجتماعی وسیاسی ومسائلی ازاین قبیل ، درواقع مناطقی که دچار عقب افتادگی از لحاظ توسعه شهری شده اند وسالیان سال از پوشش معابر آسفالتی محروم بودند دراین اولویت قرار دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: درمناطق زیادی پروژه بهسازی ،ترمیم و روکش آسفالت راشروع کردیم وامیدواریم تاپایان سال حدود ۶۰% آسفالت موردنیاز شهر مسجدسلیمان به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد. لذا ازهمه ی شهروندان گرامی انتظاردارم با آرامش بیشتری در روند کار نظارت داشته باشند وقضاوت رابه پایان کار اختصاص بدهند ضمن اینکه آسفالت هیچ محله ای از قلم نخواهد افتاد.

وی درپایان خاطرنشان کرد : به همه ی نقاط شهر جهت اجرای آسفالت اشراف داریم و می دانیم کدام محلات به آسفالت بیشتری نیاز دارند که براساس مبالغ قرارداد ونوع اولویت این آسفالت توزیع خواهد شد وهدف کلی ما اجرای آسفالت کل سطح شهر میباشد.

در ادامه جمعی از اهالی منطقه نمره ۲ به بیان نظرات خود در خصوص آسفالت این منطقه پرداختند.

آقای زنگنه یکی از اهالی منطقه نمره ۲ اظهار داشت : اهالی منطقه نمره ۲ از سال ۹۰ پیگیر مسئله آسفالت بودند که الحمدلله پس از پیگیری های لازم با همت و همکاری شهردار محترم و اعضا شورای شهر این منطقه آسفالت شد و لازم است از همه این عزیزان تشکر و قدردانی نماییم.

فردی دیگر به نام بیژن حسین پور در خصوص آسفالت این منطقه بیان کرد : از سال ۹۰ تاکنون پیگیر آسفالت منطقه بودیم که به نتیجه خاصی نرسیدیم اما با ورود ویژه مهندس حمزه نجف پور به این مسئله و پیگیری و همکاری مهندس سلیمانی شهردار محترم آسفالت بسیار خوبی در منطقه انجام شد. ضمن اینکه در حین آسفالت در بعضی نقاط اشکالاتی وجود داشت که با تذکر کارشناسان شهرداری رفع گردید و در کل از روند آسفالت منطقه نمره ۲ راضی هستیم.

  • محمدرضا مدملی - ژوئن 6, 2019 در 5:31 ب.ظ

    خدا قوت به تمامی زحمت کشان.
    لطفا بی بیان روبروی لین ۲ شرکت نفت را هم آسفالت کنید.

نام:

ایمیل:

نظر: