تقدیرفرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان از سرپرست فرمانداری

عصر مسجدسلیمان // به دنبال فعالیت های چشمگیر سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در حوزه ی نیکوکاری و کمک به مستضعفان و اشاعه ی فرهنگ نوع دوستی و دستگیری از محرومان ، از سوی سرهنگ پاسدار سید عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده ...

عصر مسجدسلیمان // به دنبال فعالیت های چشمگیر سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در حوزه ی نیکوکاری و کمک به مستضعفان و اشاعه ی فرهنگ نوع دوستی و دستگیری از محرومان ، از سوی سرهنگ پاسدار سید عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان، از حجت السلام والمسلمین حیدرحجتی نیا، سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان، تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،عصر دیروز در حاشیه بازدید از نحوه توزیع و طبخ ۱۵هزار غذای افطاری در طرح ضیافت افطاری خوان امام حسن مجتبی (ع) سرهنگ پاسدارسید عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان،مراتب تقدیر خود را از حمایت های حجت السلام والمسلمین حیدرحجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان را به وی اعلام نمود.
سرهنگ حسینی با اشاره به تلاش ها و پیگیری های امید بخش سرپرست فرمانداری از پروژه ها و مصوبات و همچنین راه اندازی برنامه های نیکوکاری و کمک به مستضعفان و قشر محروم و ضعیف شهرستان،گفت: حفظ و ترویج ارزش های انقلاب و نظام مقدس یکی از مهمترین ارکان بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزود: در پی حمایت های گسترده سرپرست فرمانداری از فعالیت های مرتبط با ارزش های انقلاب اسلامی در حوزه های کمک به مستضعفان و اشاعه ی فرهنگ نوع دوستی و دستگیری از محرومان، از حمایت های سرپرست فرمانداری تقدیر نموده و ابراز امیدواری کرده است که این حمایت ها تداوم داشته باشد.
حجت السلام و المسلمین حیدرحجتی نیا، سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان نیز در این بازدید، ارزش های انقلاب اسلامی را از مطلوب ترین ارزش های مورد قبول در کشور عنوان کرد و ابراز داشت: ارزش های انقلاب مقدس اسلامی باید تبدیل به فرهنگ عمومی جامعه شود.
وی تصریح کرد: کشور ما بیش از حوزه های عمرانی و اقتصادی نیازمند کار فرهنگی و اجتماعی است، و حفظ و نشر ارزش های انقلاب مقدس اسلامی می تواند غنای فرهنگی کشور ما را قوام بیشتری ببخشد.

نام:

ایمیل:

نظر: