دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ۲۲ بهمن در ایام نوروز با حضور مسئولین شهرستان و استان افتتاح خواهد شد

عصر مسجدسلیمان // دکتر محمد افشار رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از افتتاح دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ۲۲ بهمن در ایام نوروز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر محمد افشار رئیس شبکه بهداشت و در ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر محمد افشار رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از افتتاح دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ۲۲ بهمن در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر محمد افشار رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد : فرارسیدن نوروز باستانی را به مردم شریف و شهیدپرور مسجدسلیمان تبریک عرض میکنم ، امیدوارم سالی توام با خیر و برکت و سلامتی برای همه شهروندان باشد و مراجعات آنها به سیستم شبکه بهداشت جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کمتر از سالهای گذشته باشد.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه طی جلسات گذشته مقرر شد دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ۲۲ بهمن در اسفندماه ۹۷ افتتاح گردد اما به علت بعضی ناهماهنگی ها افتتاح آن با تاخیر مواجه شد، هرچند در اواخر اسفندماه دستگاه نصب و سپس با موفقیت تست شد که در همین راستا با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد پنجم فروردین ماه با حضور مسئولین شهرستان و استان این دستگاه رسما به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول ادامه داد : دستگاه سی تی اسکن با برند زیمنس و با اعتبار ۲ میلیارد تومان و حداکثر ظرفیت ۱۲۰ کیلوگرم با ارائه سی تی های شکم ، لگن، سر و سایر اندام و جوارح نصب شده است ضمن اینکه به زودی سی تی آنژیو بیمارستان فعال خواهد شد همچنین راه اندازی دستگاه سی تی اسکن با مشکلاتی چون کمبود نیرو و تجهیزات جانبی روبرو بوده است که الحمدلله این مشکلات کاملا برطرف شده است و با راه اندازی آن قطعا دیگر اعزامی در این خصوص به سایر مراکز و یا شهرهای اطراف نخواهیم داشت.

وی افزود : با رایزنی های صورت گرفته و مساعدت دکتر نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مجوز استخدام ۱۲ نفر نیروی انسانی جهت بخش رادیولوژی از طریق آزمون گرفته شد که پس از طی مراحل خود جذب شبکه خواهند شد.

وی در پایان عنوان کرد : از پیگیری های مهندس ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان و دکتر نظری ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی جهت عنایت ویژه به حوزه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان تشکر و قدردانی می نمایم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: