کسب مقام سوم شیرمردان جوان آزادگان مسجدسلیمان در مسابقات فوتبال زیر گروه جوانان کشور

عصر مسجدسلیمان // شیرمردان جوان باشگاه آزادگان مسجدسلیمان نماینده استان خوزستان در مسابقات زیر گروه جوانان کشور  توانست در روز آخر تیم تراشه اراک نماینده استان مرکزی را با زدن ۲ گل به اراک بدرقه کند. به گزارش پایگاه خبری ...

عصر مسجدسلیمان // شیرمردان جوان باشگاه آزادگان مسجدسلیمان نماینده استان خوزستان در مسابقات زیر گروه جوانان کشور  توانست در روز آخر تیم تراشه اراک نماینده استان مرکزی را با زدن ۲ گل به اراک بدرقه کند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان تیم فوتبال جوانان آزادگان مسجدسلیمان که از ۲۷ بهمن تا ۲اسفند در مسابقات زیرگروه جوانان کشور در اهواز شرکت کرده بود در آخرین دیدار خود توانست با دو گل علی حیدری موفق به شکست تیم تراشه اراک شود و با کسب ۷ امتیاز و رتبه سوم با بدرقه جمعی از ورزشکاران پیشکسوت مسجدسلیمانی به شهر خود بازگشت.

رسول حلفی استعدادیاب برجسته فوتبال کشور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : فرشید صالحی . فرزان حموله . علی حیدری . ایمان حاتمی . سهیل اسکندری . بهروز یوسفی . محمدغلامی و مصطفی قاضی زاده از تیم آزادگان در این مسابقات بسیار خوش درخشیدند و درصدد هستیم در آینده آنها را جهت تست نهائی به سرمربی تیم ملی جوانان معرفی نماییم.

مهندس حمزه حسن خانی عضو هیئت مدیره باشگاه آزادگان نیز عنوان کرد : از بازیکنان . کادرفنی . سرپرستان و تمامی ورزشکاران مسجدسلیمانی ساکن اهواز که در این مدت یار و یاور تیم بودند تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم در آینده نیز با ارائه برنامه های مدون این تیم را در لیگ برتر جوانان کشور ببینیم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: