اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری۲۱ متهم در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگيري ۲۱ متهم در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشريح جزئیات اين خبر گفت: د ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگيري ۲۱ متهم در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشريح جزئیات اين خبر گفت: در راستای ارتقاء امنيت اجتماعي، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پاكسازي آن مناطق از لوث وجود مجرمان در سطح مسجدسلیمان توسط ماموران انتظامی این شهرستان به مرحله ی اجرا درآمد.
وی در ادامه با بیان اینکه در این طرح ۱۹ نفر سارق و ۲ نفر که اتهام تیراندازی به اشخاص داشتند دستگیر شدند که متهمین در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت قطعات داخل خودرو، ۱۰ فقره سرقت احشام و ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق که جمعا ۲۶ فقره سرقت اعتراف و از مخفیگاه متهمان۱ قبضه سلاح جنگی و ۳ قبضه سلاح شکاری کشف گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن تاکید بر تداوم اجرای این طرح گفت: شهروندان در صورت اطلاع از محل پاتوق مجرمان، فروشندگان موادمخدر و معتادان ولگرد مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نام:

ایمیل:

نظر: