حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه توطئه های دشمن را خنثی کرد / از همه عوامل اجرایی انتخابات تشکر و قدردانی می کنم

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام (ره) گفت: اداره بنیاد شهید ...

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تبریک روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان حضرت امام (ره) گفت: اداره بنیاد شهید برکات بسیاری برای خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان به همراه داشته است اگر چه این خدمات در برابر ایثارگری این عزیزان بسیار ناچیز است.

 

وی ادامه داد: امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا است و با ایثارگری آن ها اکنون شاهد اقتدار نظام در تمامی عرصه ها هستیم و امروز ما موظف هستیم به خانواده شهدا و ایثارگران رسیدگی و برای حل مشکلات آنان تلاش کنیم.

 

وی همچنین این روز را به رئیس و کارکنان اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان تبریک و از زحمات آنان قدردانی نمود…

 

خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان گفت:با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان ضمن تکریم مهمانان و انجام صله رحم باید حرمت این ماه نیز حفظ شود و از هر حرکتی که موجب هتک حرمت ماه خدا می گردد خودداری شود…

 

حجت الاسلام داودی با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با بیان اهمیت حفظ منابع طبیعی مردم را به کاشت نهال و حفاظت از آن توصیه کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان امام جمعه موقت مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: حضور مردم توطئه های دشمن را که بیش از یکسال در حال برنامه ریزی برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات بودند را خنثی کرد.

 

وی ادامه داد: مردم وظیفه خود را بخوبی انجام دادند و اکنون نوبت مسئولین و منتخبان مردم است که به مشکلات آنان رسیدگی نمایند.

 

داودی گفت: از همه عوامل اجرایی انتخابات ائم از هیئت های اجرایی، نظارت،نیروهای نظامی و انتظامی همچنین از داوطلبان محترم که باعث پرشور شدن انتخابات شدند تشکر و قدردانی می نمایم.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب هشدار داده اند آن چه می تواند این شیرینی حضور را تلخ کند سخنان اختلاف برانگیز است و نباید با دعوا راه انداختن ها و ستیزه گری های دشمن پسند کام مردم را تلخ کرد.

 

حجت الاسلام داودی گفت:حواشی همیشه وجود داشته و دارد اما باید مراقبت کنیم که از اصول جا نمانیم.

 

امام جمعه موقت مسجدسلیمان گفت: همچنین منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی باید در کنار قانون گذاری به عنوان اصلی ترین وظیفه خود با همتی مضاعف جهت کاهش مشکلات مردم همچون حل مشکل اشتغال و خدمات شهری تلاش کند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: