با روی کار آمدن اعضای جدید شورا ، نگرش و توجه به خواسته های به حق پرسنل شهرداری در اولویت قرار گرفت

  عصر مسجدسلیمان // رئیس شورای اسلامی کار شهرداری مسجدسلیمان از تلاش‌های اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری تشکر و قدردانی نمود.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مسلم لگانی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تقار ...

 

عصر مسجدسلیمان // رئیس شورای اسلامی کار شهرداری مسجدسلیمان از تلاش‌های اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری تشکر و قدردانی نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مسلم لگانی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان اظهار داشت : یقینا توسعه و پیشرفت هر شهری مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی است که جهت تعالی و ارتقاء آن شهر قدم برداشته اند.

 

وی اضافه کرد : با روی کار آمدن اعضای جدید شورا ، نگرش و توجه به خواسته های به حق پرسنل شهرداری در اولویت قرار گرفت و ایشان به صورت شبانه روزی در سنگر خدمت رسانی پارلمان شهری همواره پاسخگوی مطالبات کارکنان شهرداری بوده اند.

 

وی ادامه داد : تعامل مناسب و سعی و تلاش وافر برای انجام وظایف قانونی، سلامت کاری، پویایی، خدمات بی منت، صادقانه و بدون چشمداشت از جمله شاخصه های اعضای شورای شهر مسجدسلیمان میباشد.

 

وی افزود : در این راستا از توجه و عنایت اعضا شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان تشکر و قدردانی میکنم.

 

لگانی ادامه داد : اقدامات عمرانی سرپرست شهرداری در سطح شهر، ارائه مطلوب خدمات شهری و همچنین به روز رسانی حقوق و بیمه و پرداخت عیدی و سنوات کارکنان شهرداری قابل تقدیر است که به همین منظور از همکاری ارزنده ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: