پس از ۵ سال و ۵ ماه خاموشی و به همت دولت سیزدهم؛ افزایش ۴۰۰۰ بشکه ای تولید نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

  عصر مسجدسلیمان // با تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و همکاری بخش های فنی و خدمات،پس از گذشت بیش از ۵ سال توقف تولید، واحد بهره برداری و نمکزدایی لب سفید در مدار تولید قرار گر ...

 

عصر مسجدسلیمان // با تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و همکاری بخش های فنی و خدمات،پس از گذشت بیش از ۵ سال توقف تولید، واحد بهره برداری و نمکزدایی لب سفید در مدار تولید قرار گرفت که با این اقدام روزانه حداقل ۴۰۰۰ بشکه به توان تولید نفت خام این شرکت اضافه می‌گردد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مدیرعملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام خبر بالا اظهار داشت: این موفقیت پس از انجام اصلاحات و اقدامات تعمیراتی لازم و صرف چندین هفته کار مداوم عملیاتی توسط تیم های مختلف متشکل از بخش های فنی و عملیاتی این شرکت حاصل گردید .

 

مهندس داود کیانی افزود: پس از دریافت مجوزات لازم جهت راه اندازی مجدد این واحد، عملیات پیش راه اندازی این واحد فرآورشی شامل اکسیژن زدایی از خطوط لوله،مخازن و تأسیسات فرآورشی با تزریق گاز نیتروژن توسط اداره عملیات بهره برداری آغاز گردید.

 

وی ادامه داد: طی این عملیات،تزریق نیتروژن بصورت ایمن در خطوط لوله و تأسیسات واحد بهره برداری جهت اکسیژن زدایی و ایجاد شرایط مناسب جهت تولید و جریان نفت به تأسیسات انجام شد و پس از ایجاد شرایط ایمن،تولید نفت در این واحد آغاز گردید.

 

به گفته ی این مقام مسئول، در این عملیات گروه های مختلفی از مدیریت های فنی،عملیاتی وستادی شامل: بهره برداری-نگهداری و تعمیرات-تعمیرات خطوط لوله-آزمایشگاه شیمیایی-HSE – مهندسی نفت-بازرسی فنی و خدمات چاه‌ها حضور داشتند.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: