زیرساخت آموزش و تربیت کادر بهداشت و درمان مسجدسلیمان با مشارکت نفت فراهم شد

  عصر مسجدسلیمان // با پایان پروژه مرمت و بازسازی مجتمع عالی سلامت شهرستان مسجدسلیمان به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مجتمع جهت بهره برداری تحویل شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گردید.   به گزا ...

 

عصر مسجدسلیمان // با پایان پروژه مرمت و بازسازی مجتمع عالی سلامت شهرستان مسجدسلیمان به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مجتمع جهت بهره برداری تحویل شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گردید.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، پروژه مرمت و بهسازی مجتمع عالی سلامت مسجدسلیمان پیرو درخواست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان توسط این شرکت در چارچوب ارایه خدمات عام المنفعه طی مدت زمان ۵ ماه و با هزینه ای بالغ بر ۱۰میلیارد ریال انجام شد.

 

در این پروژه که مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر آن نظارت داشت،تخریب و جمع آوری کاشی های بدنه و کف پوش کلاس ها- تعبیه محل پنجره ها- تهیه و نصب پنجره های UPVC – اجرای سرامیک کف – اجرای قرنیز،سفیدکاری و رنگ آمیزی کلاس ها – تعویض درب های چوبی کلاس ها – اجرا و نصب چراغ های روشنایی جدید به همراه تأسیسات مکانیکی – بهسازی سرویس های بهداشتی پیش بینی و اجرا گردید.

 

با انجام این خدمت و تکمیل این پروژه، کاربری این ساختمان از بهداشتی درمانی به آموزشی جهت پذیرش و تربیت دانشجویان مجتمع آموزش عالی سلامت مسجدسلیمان فراهم گردید.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: