تصادف سه دستگاه خودرو در مسیر شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان

  عصر مسجدسلیمان // تصادف سه خودروی سواری پژو و پراید در مسجدسلیمان در روز پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱  دو مصدوم بر جا گذاشت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر ولی الله شرفی سرپرست شبکه بهداشت اظهار داشت: این ح ...

 

عصر مسجدسلیمان // تصادف سه خودروی سواری پژو و پراید در مسجدسلیمان در روز پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱  دو مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر ولی الله شرفی سرپرست شبکه بهداشت اظهار داشت: این حادثه در ساعت  ۹:۳۰ دقیقه در مسیر منتهی به شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس به محض اطلاع از وقوع حادثه برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ۱ دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس  جاده‌ای مستقر در سه راهی لالی  به محل حادثه اعزام شد و ۲ مصدوم این حادثه به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان انتقال یافت.

دکتر شرفی در پایان با اشاره به نزدیک شدن به پایان ایام تعطیلات نوروز و فرا رسیدن روز طبیعت از مردم خواست با رعایت قوانین رانندگی و اجتناب از رانند‌گی پر خطر حتی امکان از حوادث غیر منتظره پیشگیری کرده و خاطره ی خوشی را در این ایام برای خود رقم بزنید.

نام:

ایمیل:

نظر: