اولین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  عصر مسجدسلیمان // اولین جلسه ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان شهرستان مسجدسلیمان با محوریت تسهیل در روند خدمات رسانی و رضایتمندی مردم در ایام نوروز به ریاست رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری برگزار گردید. به گزارش ...

 

عصر مسجدسلیمان // اولین جلسه ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان شهرستان مسجدسلیمان با محوریت تسهیل در روند خدمات رسانی و رضایتمندی مردم در ایام نوروز به ریاست رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در این جلسه سرپرست فرمانداری ضمن عرض تبریک سال جدید و نامگذاری امسال به نام تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین  اظهار داشت : ان شاءالله این شعار با همت جهادی تمام مسئولین عملیاتی شود و شاهد رشد و شکوفایی ایران اسلامی باشیم.

وی افزود : خوشبختانه مسافران نوروزی با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به سفر نمودند و در این وضعیت مسجدسلیمان شاهد پذیرایی از مسافران نوروزی است.لذا می‌طلبد که اقلام و مایحتاج به راحتی در اختیار مردم قرار گیرند.

رضایی فاضل همچنین خواستار تشدید نظارت بر بازار جهت رضایتمندی شهروندان شد و عنوان کرد : اگر بازار رها شده باشد باعث نارضایتی مردم خواهد شد لذا آبروی مدیریت شهری، تنظیم بازار می باشد و باید نتیجه بازرسی ها نمود پیدا کند چرا که ملاک مردم هستند و هر امری که باعث تسهیل در کار مردم شود باید انجام پذیرد.

سرپرست فرمانداری در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت : با توجه به سرکشی بعمل آمده از وضعیت نانوایی ها خواستار بالا بردن کیفیت نان و رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین رعایت زمان پخت جهت رفاه حال مردم هستیم ضمن اینکه بازرسی های مشترک و برخورد قاطع با متخلفین و کم فروشان و عرضه خارج از شبکه آرد باید تشدید شود.

نام:

ایمیل:

نظر: