دستگیری سارق حرفه ای قطعات خودرو در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگيري يك سارق حرفه ای قطعات خودرو با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش پايگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ” علی حسینی”در تشريح اين خبر گفت: در پی وقو ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگيري يك سارق حرفه ای قطعات خودرو با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ” علی حسینی”در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات داخل خودرو در مسجدسلیمان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یکی از سارقان حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: متهم در بازجویی پلیس به ۹ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، به منظور کاهش وقوع سرقت خودرو و قطعات داخل خودرو از شهروندان خواست: ضمن توجه جدي به هشدارهاي پيشگيرانه پليس، از پارک کردن خودرو در مکان هاي تاريک و کوچه هاي خلوت خودداري کنند و حتي الامکان وسيله نقليه خود را در پارکينگ هاي موجود در سطح شهر پارک کرده و خودرو خود را به تجهیزات ضد سرقت مانند قفل فرمان، دزدگير و قفل پدال مجهز کنند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: