دیدار و رایزنی رئیس شورای شهر مسجدسلیمان با معاون استاندار و چند تن از مدیران کل استان درخصوص ساماندهی چند مکان بحرانی شهر و مطالبات شهرداری

عصر مسجدسلیمان // روح اله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در دیدارهای جداگانه با معاون استاندار خوزستان، مدیر کل مالیاتی استان، مدیر کل ورزش استان و معاون مدیر کل بحران، درخصوص ساماندهی چند نقطه بحرانی شهر، مطالبا ...

عصر مسجدسلیمان // روح اله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در دیدارهای جداگانه با معاون استاندار خوزستان، مدیر کل مالیاتی استان، مدیر کل ورزش استان و معاون مدیر کل بحران، درخصوص ساماندهی چند نقطه بحرانی شهر، مطالبات شهرداری از محل عوارضات و احداث چمن مصنوعی در چند نقطه از شهر گفتگو و با ارائه مکاتباتی در رابطه با موضوعات مزبور، دستور های لازم را جهت پیگیری اخذ نمود.

مهندس جلیلی در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما پیرامون این پیگیریها اظهار داشت: شرایط بحرانی تپه ریزشی دو راهی بی بیان و تپه رانشی ریل و وی از موضوعاتی بود که ساماندهی آن از برنامه های اعضای محترم شورا بوده و ضرورت داشت با فرماندار مسجدسلیمان و مدیر کل مدیریت بحران استان پیگیری و دستورات لازم را اخذ نمایم تا از بروز هرگونه حادثه جانی و مالی جلوگیری شود.

وی افزود: در دیدار با دکتر عبیات معاون محترم استاندار خوزستان درخصوص مطالبات شهرداری از محل صدور رایگان پروانه های ساختمانی برابر مصوبات ستاد بازسازی مناطق زلزله زده نکات لازم گفته شد و ایشان نیز قول مساعد دادند.

جلیلی گفت: احداث چمن مصنوعی منطقه ۲۲ بهمن کلگه_مراد آباد_ و احداث دو چمن مصنوعی دیگر از محورهای گفتگو با دکتر افشین حیدری مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان بود که خوشبختانه دستورهای مناسبی بر مکاتبات داده شد و نتایج خوبی از این دیدار حاصل گردید.

روح اله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر تعریض محور پر تردد منطقه هفده شهریور به بازار صاحب الزمان و مطالبات شهرداری از محل عوارضات آلایندگی و ارزش افزوده، از موضوعاتی بود که با دکتر ارزانی مدیر کل محترم مالیاتی استان مطرح گردید و ایشان نیز همچون گذشته با همکاری مثبت و قابل تقدیر دستور لازم را به واحد های مربوطه ابلاغ و بزودی نتیجه لازم گرفته خواهد شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: