کلیه خودروهای مهمانان نوروزی تا ساعت ۲۴ امشب (پنج شنبه) فرصت دارند تا از شهر خارج شوند/ در صورت مشاهده ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودروی آنان یک ماه توقیف خواهد شد

عصر مسجدسلیمان // فرماندار مسجدسلیمان گفت: کلیه خودروهای مهمانان نوروزی تا ساعت ۲۴ امشب(پنج شنبه) فرصت دارند تا از شهر خارج شوند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان با اعلام این خبر گ ...

عصر مسجدسلیمان // فرماندار مسجدسلیمان گفت: کلیه خودروهای مهمانان نوروزی تا ساعت ۲۴ امشب(پنج شنبه) فرصت دارند تا از شهر خارج شوند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: از ساعت ۲۴ امشب تردد هر خودرویی با پلاک غیر از ص ۲۴ در شهرستان مسجدسلیمان ممنوع و در صورت مشاهده ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودروی آنان یک ماه توقیف خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: کسانی که قصد مسافرت به شهرستان را دارند از همین لحظه سفر خود را قطع کنند چرا که در این طرح صرفاً به افراد ساکن اجازه ورود داده می‌شود. وی در ارتباط با اصناف و مغازه داران نیز گفت: همانگونه که ستاد پیشگیری قبلاً نیز اعلام کرده بود اصناف و مغازه دارانی که مشخص شده اند در صورت تخلف به مدت یک ماه پلمپ خواهند شد.

نام:

ایمیل:

نظر: